PDA

View Full Version : Über Mega Awesome. [JtB]



Jousteh
09-22-2008, 02:36 PM
Not rly.
Anyway I kinda came back from non-animating for like 3-5 weeks.

But w/e
1. Ice staff (Thanks for inspiring me Azn Buddy):
http://fwup.net/view/y4fkqebuqb

2.Something unfinished:
http://fwup.net/view/eu8pa6jbw4

C&C

P.S. For all the people who joined in my Medieval Collab, try to finish and send me your entries because there are like 18 days left and the due date might get shortened to 10 days, so hurry up.

◘▬◘

Frost
09-22-2008, 03:04 PM
really good, but i dont like the way the ice comes up from the ground. and there both the same link

supranova
09-22-2008, 03:06 PM
Very nice, and apart from that bit of double framing in the middle,imo, it was smooth.

Please consider keeping the same due date for Medieval, though. Schools been killing me lately and Ive barely got any animating time any more.

But do what you want.

Jousteh
09-22-2008, 03:20 PM
Oh yeah. Sorry for the same links.
Gonna fix that in few seconds.
EDIT: Kai, Fixed.
Thanks for the comments.

Ssjbryando
09-22-2008, 03:29 PM
Jousty, nice animations.

Btw.

(gayishmoment coming up)

I MISS YOU JOUST, WHY YOU AINT ONLINE ON MSN AS OFTEN AS BEFORE,... WHY JOUST :C :C :C ... poopflake? D: noo..?



/Gayishmoment

I already C&Cned the second one (kinda) And the first one was pretty nice, it was a bit wobbly and the stopping was kinda annoying. (The first hit) The particles were nice though.

(looked at it real quick)

Lag
09-22-2008, 03:54 PM
They are good, but I see stiffness, a lot of it. Deal with that problem naow.



Why doesn't anyone miss me in msn. =<

M3D
09-22-2008, 04:38 PM
They are good, but I see stiffness, a lot of it. Deal with that problem naow.



Why doesn't anyone miss me in msn. =<

Because you LOVE bananna pie.

I know, i get it too. :-(

I like them both too.
But yeah the stiffnes :-/

GET THEM FUKING COLLABS IN BITCHES, I WANNA POST MINE!!!

Omega
09-22-2008, 05:41 PM
Arggggh double framing.

Aside from stiffness, it's pretty cool.
And the particles are pretty shabby :(

Shake off that rust.

Jousteh
09-23-2008, 07:06 AM
Dunno, why I'm not so often on MSN... That probably just because I've been ****ing around some games and stuff.

Stiffness? :C Oh shat.

@Omega - I actually think that I don't have any rust, because I wasn't any better before.

Thanks for the C&C. C:

Ssjbryando
09-23-2008, 09:53 AM
They are good, but I see stiffness, a lot of it. Deal with that problem naow.



Why doesn't anyone miss me in msn. =<

I do :c

Your never on anymooar.

Lag
09-23-2008, 03:51 PM
I'd be on, if I could update mah windows. No update - no msn install allowed.

Anyone know an alternative of MSN Explorer?