PDA

View Full Version : Take this! [M3D] =O



M3D
10-07-2008, 03:51 PM
http://img232.imageshack.us/img232/3848/takethisdh5.gif

Thought i'd open pivot up. No point having a programme if your not gonna use it.

http://img232.imageshack.us/img232/3848/takethisdh5.gif

sheezy2
10-07-2008, 08:05 PM
motha ****n epic, yo.

it ran smoothly and the tremor added a nice effect as well as the double framin/heavy spacing. you should really use pivot more often.

Dragonkof
10-07-2008, 08:34 PM
i think there might be a small spaz in the arms.
At the end i think...

Vorpal
10-07-2008, 09:38 PM
i think there might be a small spaz in the arms.
At the end i think...

There is very good non the less.

kinto
10-07-2008, 09:45 PM
Great movements..and lots of impact.

Vorpal
10-07-2008, 10:00 PM
Many here have not seen true talent.

Now they have, PERIOD NUB SHIT WHORES ]:<

kinto
10-07-2008, 10:02 PM
I miss M3D and Saphy doing joints..god those were ****ing epic as hell.

Vorpal
10-07-2008, 10:04 PM
Man m3d I hope you keep pivoting, because there are not many good animators anymore.
I agree with kinto, you are one of the greats.
However saphire was just before my time.

Orion
10-08-2008, 12:15 AM
And then Orion walked in the room and everyone started ****ing bowing because he is the true PIVOT MASTAR!

Nice job M3D, it shouldve had more dedication to me in it tho.

M3D
10-08-2008, 12:40 AM
ORION!!!
FUK!

:D
Nah you guys just caught me at a random bored time.

I AM A FLASHER NOW SUCKERS.
altough i might just do both.
I'll think about it
>:[

PS, orion: Stay active from now on? Really.
And check out my threads started by me on my profile, and look at my flash anims :D

Upps
10-08-2008, 12:51 AM
That's pretty cool, it's good to see someone this good in the pivot section. Damn that's some inspiration.

Rabstar
10-08-2008, 07:07 AM
Wohooo! Nice mate, i love it..
tbh, i think it is similar to my style! LOLO

Vorpal
10-08-2008, 08:31 AM
yeah rabstar you wish baitch, he is wwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaay before your time.
luvs @ m3d.

poppetje3D
10-08-2008, 10:11 AM
Kuwl , Cant see much wrong.
Nice avi true. :)

Rabstar
10-08-2008, 10:20 AM
yeah rabstar you wish baitch, he is wwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaay before your time.
luvs @ m3d.

lol
what do u mean??????
and also, if U meant that baitch thing, I woulda got freaking angry..if u meant it, lol, but I know ur joking! ^.^

Gyohdon
10-08-2008, 11:05 AM
Can I be ur ****buddy?

Maybe epicness will be the next STD.....

Vorpal
10-08-2008, 11:42 AM
lol
what do u mean??????
and also, if U meant that baitch thing, I woulda got freaking angry..if u meant it, lol, but I know ur joking! ^.^

Even if I wasn't what would you do?

M3D
10-08-2008, 11:40 PM
Hey hey calm down guys.

Anyway yeah i made up my mind, i will be posting anims here and there but not to much.
Maybe like one every 3 weeks or so idk /w

Vorpal
10-09-2008, 08:26 AM
Yes master respect plus 1.

Arch-Angel
10-09-2008, 01:16 PM
http://micro.magnet.fsu.edu/cells/virus.html


I just need that link for my pc at home.
Don't pay attention to it.


You know that I think it is awesome =]
ORION IS MY PENIS

Vorpal
10-11-2008, 01:13 AM
Loves demi angels. <3
well m3d anything new.

M3D
10-11-2008, 06:07 AM
No not yet.
My pivot window has been open since the last time I animated. Han't closed the window :/
Its just a blank page so far. Soon I will animate in it though.
Look:
http://img89.imageshack.us/img89/200/50638872qb8.png