PDA

View Full Version : I stick with what i say.



power fuse0
01-02-2009, 06:11 PM
I know it's terrible, but hey, its better than a lot of the other stuff going on in this section.
Flash is a lot better.
GET IT!
+ i can hardly see i'm that tired so excuse the poor smoothness, or whatever.
& monday its back to flash 8-)

http://img152.imageshack.us/img152/9184/practisegi2.gif

FoShizzle
01-02-2009, 06:14 PM
I know it's terrible, but hey, its better than a lot of hte stuff going on in this section.


lol that's soooo true.

Vacuum
01-02-2009, 06:36 PM
I wuv the heavy spacing. AND YAY YOU DID PIVOT *happehfaic* Lol jk, stick with flash, idk. Haven't seen your flash anims...

billster-knight
01-02-2009, 09:36 PM
pf0 rrrruuuuullllleeeezzz!!!!! and i saw your 4000 frame animation with your american friend lol. it was awesome too

Arch-Angel
01-03-2009, 12:21 AM
So now I'm an American FRIEND!?

XD

power fuse0
01-03-2009, 12:40 AM
So now I'm an American FRIEND!?

XD

lul. I put that aaaages ago x]

I dunno what else to really call you. A companion?
heh

poppetje3D
01-03-2009, 03:36 AM
I know that flash is much bettar!
but my skills are with pivot :3

Stormwalker
01-03-2009, 03:50 AM
Wow! Thats unexpected :D Well obviously not your best , too much heavy spacing for your style dunno don't like it that much , older style was better, but still I mean come on you haven't done pivot in what? Ages. Still true - better than the stuff in this section :D And when will you be on skype?

zawmbee
01-03-2009, 06:26 AM
Oh **** it, i'm gonna animate now >:[
Everyone's coming back.

Vacuum
01-03-2009, 07:23 AM
Yay! Everyone's comin back! Zawmbee's gonna animate! YAYYY!!

<3

Saline
01-03-2009, 09:44 AM
Wow, powerfuse sucks, I could take him. lolololoololololol

Vacuum
01-03-2009, 10:52 AM
What... Did you... SAY???? POWERFUSE SUCKS??? Seriously, God probably hates you.

power fuse0
01-03-2009, 11:53 AM
i lol

MoD
01-03-2009, 12:50 PM
People get far too excited over this shit.

Calm the **** down, or you'll have a heart attack or something ... Jeez'

zawmbee
01-03-2009, 12:54 PM
MoD is obviously Satan...Or Santa, both suck.

billster-knight
01-04-2009, 06:42 PM
So now I'm an American FRIEND!?

XD

oh that was you? cool anim

power fuse0
01-06-2009, 12:41 AM
luls i see how the pivot section stays straigh to the point of the thread.

the first post is off topic. x]

Vorpal
01-06-2009, 01:53 AM
People get far too excited over this shit.

Calm the **** down, or you'll have a heart attack or something ... Jeez'

Power fuse is a shining beacon of exorbitant light that glimmers upon the ever so putrid and pall cesspool known currently as the pivot section. Bringing light and turning night to day in the lives of these poor noob's. I hope you die by disembowelment you bastard, for the blasphemy that has ever so gushed and spewed out of the sweaty cock known as of late, your mouth. The power of fuse compels thee! nigh, I digress that you are certainly a fool for assuming power fuse deserves anything less than complete respect.

Sincerely,
NecroticMannequin.

Avian
01-06-2009, 05:30 AM
my avatar says what do i think(powerfuse rulezzzzzzz!)

Lemon
01-06-2009, 11:42 AM
I haven't seen many posts about his animation in this, just godly views on PowerFuse. But Fair enough, POWER FUSES RULES.

power fuse0
01-06-2009, 12:28 PM
lawl I feel so respected. Except for hte other day, i haven't pivoted in ages, so i dunno hwtas going on.

Automaton
01-06-2009, 01:04 PM
Jeeesus Christ, every other post in this thread is

"PF000 is baaaaaaak!!!!!!! PF0 RULES!!!!!! That wuz astoounding"

It was great considering you haven't pivoted in ages, but the bloody noobs in this section are starting to piss me off. I prefer it slightly less heavy spaced, but apart from that it was great :)

Vorpal
01-06-2009, 05:53 PM
I agree aside from the astounding part, powerfuse could do substantially better if he wanted to. He was like completely veteran rank once. A rank long lost in the spiraling decay of the pivot section. Much love bro, much love.

Rabstar
01-07-2009, 10:06 AM
Urgh, Pf0 ain't back, it was just a short random thing he made up.
I liked your'e old style moar, 'cause it was better spaced and smoother.
Still, meh, better than 9/10 things that go on the pivot section now.

te6
01-08-2009, 03:47 AM
Power fuse is a shining beacon of exorbitant light that glimmers upon the ever so putrid and pall cesspool known currently as the pivot section. Bringing light and turning night to day in the lives of these poor noob's. I hope you die by disembowelment you bastard, for the blasphemy that has ever so gushed and spewed out of the sweaty cock known as of late, your mouth. The power of fuse compels thee! nigh, I digress that you are certainly a fool for assuming power fuse deserves anything less than complete respect.

Sincerely,
NecroticMannequin.

ok i havent understanded anething from that :D:D