PDA

View Full Version : Battle.Fla



Mr.Pancake
01-11-2009, 08:05 AM
yeah we kinda got round finishing it.
kind of lazyness tho.

http://www.newgrounds.com/portal/view/478103

LakE
01-11-2009, 08:09 AM
http://img291.imageshack.us/img291/5051/helloth5.png
Some people just don't know they're doing it.

I liked the idea and the uh, penis.

Mr.Pancake
01-11-2009, 08:30 AM
http://img291.imageshack.us/img291/5051/helloth5.png
Some people just don't know they're doing it.

I liked the idea and the uh, penis.

yeah we noticed .-. theres also a big lagg for the first shotgun shot, but **** it, we won't bother fixing shit.

Tawnik
01-11-2009, 08:33 AM
Awesome idea, lol at the penis.

Bonk
01-11-2009, 08:52 AM
I really like that idea. That alone made that good. I might "borrow" it.

The gunshots were pretty well done too.

sth93888
01-11-2009, 09:53 AM
ya that was pretty original. nice job

RaGe SaUcE
01-11-2009, 05:35 PM
Penis......FTW lol it reminded me of the battlefield series, and worms

Clips
01-12-2009, 03:00 AM
nice idea
and good animation too