PDA

View Full Version : My B.S.E Round 3 Animations .:RomBiE:.



Rombie
02-23-2009, 10:13 PM
Entry:
http://uploaded.pivothost.org/rombie/Bhcei.gif
http://uploaded.pivothost.org/rombie/Bhcei.gif

Failed Version:
http://uploaded.pivothost.org/rombie/Bjk6a.gif

Meh, I like the lightning punch cause its nice and subtle, but I guess its not emphasised.
Took me 3 weeks to do it, well enjoy. Comments more than welcome.

Vacuum
02-24-2009, 10:44 AM
Schweet.

Lol

Really cool, man. I'd say, keep 'em coming :D But the lightning punch looked like... Idk, somewhat blast or just light punch or something.

1lasthero
02-24-2009, 11:55 AM
Rombie can you tell me what size brush you used and how much you zoomed in?

live2wrestle
02-24-2009, 08:59 PM
its pretty good i like how theres like 10 flips and i liked how you didnt overdo the lightning punch

Rabstar
02-24-2009, 09:17 PM
I like the acrobatics, and the camera type movements was just sick.
The effect didn't look like lightening, more just like a bullet.
Still, for pivot, thaat was like...Unbelieveble...
Now zombie....

Rombie
02-25-2009, 01:16 PM
Thanks man, glad you guys liked it.

power fuse0
02-26-2009, 02:29 AM
Thanks man, glad you guys liked it.

Rombie my old pal :]
Nice job, you'll get back to your old self after a while.
what made you come back O:
:D


EDIT: & why don;t you do flash >:[
& rabstar, it's Rombie, not Zombie o.0

Axl45
02-26-2009, 04:22 PM
That was very smexy rombie keep up the good work

Rabstar
02-27-2009, 12:19 AM
I meant Zawmbee, not rombie. xD

poppetje3D
02-27-2009, 08:01 AM
Oi crap !
That was sweet!
I will not make a better one than yours :(

Rombie
02-28-2009, 12:48 PM
Thanks man, this one took a lot of trial and error to get it to look good.
And Bump.

zawmbee
02-28-2009, 03:42 PM
I meant Zawmbee, not rombie. xD
Hmmm ...?

RawGreen
02-28-2009, 06:35 PM
it's too bad that I ran into too many branch offs. you did a great job man, keep it up, and don't be disappointed when you can't.

Lemon
03-01-2009, 03:27 AM
Rombie can you tell me what size brush you used and how much you zoomed in?

I hope that's a joke.

The animation was one of the best ive seen on pivot for a while.

Vacuum
03-01-2009, 06:04 AM
Rombie can you tell me what size brush you used and how much you zoomed in?


Ggggg...







BWAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- *chokes*





*dies*




*gets revived*

You're joking, right?

Rombie
03-01-2009, 09:32 PM
Ggggg...







BWAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- *chokes*





*dies*




*gets revived*

You're joking, right?
....
Well ok then. Anybody else wanna throw they're 2 cents in?

1lasthero
03-01-2009, 09:38 PM
oo i didnt know that was pivot dont laugh at me :Nooooooo: :Sweating: :Oh No!:

Im such a nub



*runs to corner*


*cries*

Rombie
03-01-2009, 10:28 PM
Ah its cool dawg don't worry about it.
Just don't ever ever EVER do it again.

Axl45
03-04-2009, 03:44 PM
LOL Rombie i like how you put the third ever all caps. But seriously how can somebody not know what animation program is being used? I mean they all look really different and have things that would set off what program it is. But thats just my thought process

Kylzee
03-04-2009, 04:10 PM
D:\NIEVES_docs\kylzee\pivot stick figure\animations\swordman.gif

Rombie
03-05-2009, 06:20 AM
Your a ****ing dead man kylzee.

Covalence
03-05-2009, 02:24 PM
I DIDNT NO DIS WUZ IN PIVOT SECTION
It's not like you're in the pivot section or anything, it's alright.


D:\NIEVES_docs\kylzee\pivot stick figure\animations\swordman.gif
no

Cool stuff Rombie. It's good to see some Pivot animators who know what they're doing. Even though you were a bit limited with making an effect in pivot, I think you did pretty good. Not sure if the judge agrees or not.

Rombie
03-05-2009, 03:10 PM
Yeah, the judges may be harsh on me cause of the effect, but just gives me room to improve ^^.

1.Shot.1.Kill
03-06-2009, 09:41 PM
amazing, the effect was weird, but I actually liked it..lol

goodjob naga