PDA

View Full Version : Pokemanz



invertin
03-24-2008, 03:02 AM
http://i185.photobucket.com/albums/x297/Stikanimations/POKEMANZ.gif

I was bored. This was just for fun.

2-D
03-24-2008, 03:03 AM
THE BALL IS SUPPOST TO HIT THEM FIRST YOU ****ING SUCK AT POKEMONz

AND THEN IT HOVERS IN THE AIR FOR A SECOND, WHILE A BEAM ENGULFS THEM, AND THEN IS SUCKED INTO THE BALL

AND THEN THE BALL FALLS ON THE ****ING GROUND, WIGGLES, AND IF IT CONTINUES TO WIGGLE FOR 3 TIMES, YOU'VE CAUGHT THE ****ING POKEMON


IT DOESN'T ****ING EAT THEM

YOU ****ING SUCK

invertin
03-24-2008, 03:07 AM
YOU ***ING ANIMATE IT THEN!

Look at the size of the pokeball compared to my mini-chu thing! THE BALL WOULD KILL IT!

Besides, that happens in the anime, that never happened in the original games. Except for the wiggle thing.


EDIT: Your avatar is hypnotic.
EDIT2: I'm not trying to flame here, just copying you with all that shoutery. (shoutery is now a word)

sss
03-24-2008, 03:36 AM
thats not a pokeball thats a pac-man

Enfirno
03-24-2008, 03:52 AM
My childhood has been insulted.

imported_SPARTAN_117
03-24-2008, 04:03 AM
I lol'd. Not at the movie at the responses.

2-D
03-24-2008, 04:07 AM
Look at the size of the pokeball compared to my mini-chu thing! THE BALL WOULD KILL IT!

Besides, that happens in the anime, that never happened in the original games. Except for the wiggle thing.)

POKEBALLS AREN'T THAT ****ING BIG, THEY ARE ****ING SMALL

LIKE, THE ONLY ****ING POKEMON SMALLER THEN A POKEBALL IS ****ING CATERPEE

YEAH, IT HAPPENED IN THE ANIME, NOT THE GAME.

BUT IN THE ****ING GAME, THE ****ING BALL LANDS IN FRONT OF THE POKEMON, EXPANDS INTO FOUR SEPERATE PIECES WITH SMOKE, AND THEN ENCLOSES THE ****ING POKEMON IN IT.

YOU ****ING SUCK
**** YOU

**** YOOOOU

2-D
03-24-2008, 04:08 AM
POKEBALLS ARENT AS ****ING BIG AS ****ING CHARMANDERS.aaaaaaaaaa

Scarecrow
03-24-2008, 05:15 AM
Lmfao .

zawmbee
03-24-2008, 05:41 AM
admins flamming noobs is the roots of spp XD

invertin
03-24-2008, 05:44 AM
I just remembered why I don't come here that often.

Meh.

Happy easter.
http://i185.photobucket.com/albums/x297/Stikanimations/easter.gif

sss
03-24-2008, 05:45 AM
is that bunny a Pokemon?

invertin
03-24-2008, 05:47 AM
You mean the one on the egg?

Cause Pikachu looks kinda like a-

No it's not a pokemon, I just didn't want to make a new topic for an animation that lasts for about 2 seconds.

The pokeball is big because it didn't look right any other size.

It's completely red instead of red and white because I couldn't think of a way to do that without sprites and we all hate sprites.

It eats the pokemon instead of sucking him in with a magical laser because it was too big.

And the magical laser is missing because I like it the way it is.

I've been playing Pokemon Yellow for the last week or so and (as much as I realize how bad it is now) I used to love the anime/cartoon. I KNOW they don't get captured like that but Pikachu's aren't stickman shaped either.

Scarecrow
03-24-2008, 05:57 AM
admins flamming noobs is the roots of spp XD

2-D isn't an admin jackass.

zawmbee
03-24-2008, 06:09 AM
whatever the **** he is, he's bold so he's special :]
/thread

2-D
03-24-2008, 06:09 AM
You mean the one on the egg?

Cause Pikachu looks kinda like a-

No it's not a pokemon, I just didn't want to make a new topic for an animation that lasts for about 2 seconds.

The pokeball is big because it didn't look right any other size.

It's completely red instead of red and white because I couldn't think of a way to do that without sprites and we all hate sprites.

It eats the pokemon instead of sucking him in with a magical laser because it was too big.

And the magical laser is missing because I like it the way it is.

I've been playing Pokemon Yellow for the last week or so and (as much as I realize how bad it is now) I used to love the anime/cartoon. I KNOW they don't get captured like that but Pikachu's aren't stickman shaped either.
EXCUSES EXCUSES

JUST ADMIT THAT YOU ****ING FAIL

admins flamming noobs is the roots of spp XD

what? ADMINS DON'T ****ING POST
I just remembered why I don't come here that often.

Meh.

Happy easter.
http://i185.photobucket.com/albums/x297/Stikanimations/easter.gif

WHY? BECAUSE YOU ****ING SUCK AT POKEMON?

THAT ANIMATION ****ING SUCKED


how about a little EFFORT

Xelectroid
03-24-2008, 06:21 AM
Haha, zombpiv is such a badass.

zawmbee
03-24-2008, 06:22 AM
and dont you forget it! >:c

2-D
03-24-2008, 06:24 AM
hes 11 years old, quick, suck his penis

zawmbee
03-24-2008, 06:28 AM
UMG I NEED AN ADULT!
:c

MilkNCookies
03-24-2008, 06:45 AM
Im playing pokemon right now. And that animation sucked.......... even IF you weren't trying to make a pokeball and the lazorz.

Knightsy
03-24-2008, 07:10 AM
Im playing pokemon right now. And that animation sucked.......... even IF you weren't trying to make a pokeball and the lazorz.
geat strategy, dont know what to say copy the people with LOTS OF POSTS

LakE
03-24-2008, 10:30 AM
Why did the Pokemanz that got caught have tumors?
It looked like a walking bag of tumors.

Why did a piece of decorated shit crush a stickman, aswell?

What's going on in that head of yours?

Jet
03-24-2008, 11:07 AM
I bet i beat you alls at pokemons.

2-D YOUR A REAL ARSE-EOUS YOU KNOW THAT!?

lmao jk.

Sherbet
03-24-2008, 11:46 AM
very very lol funny

sheezy2
03-24-2008, 01:26 PM
sherbert take that retarted anim out of your sig it takes scroll down too much


@anim umm y is the ball thingy bigger than the pokemanz??!!! it looks like a pacman or some shit...

SRC
03-24-2008, 03:06 PM
he can keep it if he wants. who got AIDS spread it to the mods, killed them all and made you duke of SPP?



Edit: anyways, its not exactly the greatest anim, but you're a beginner so it doesn't really matter. although im not a pokefan, i like the concept because it's never used in pivot. so keep animating

invertin
03-24-2008, 04:40 PM
Why did the Pokemanz that got caught have tumors?
It looked like a walking bag of tumors.
He panicked!
PLZ NOTE THE TINY DETAILS SUCH AS-
Tail extending in shock (I dunno, it looked good..)
Ears going up.


Why did a piece of decorated shit crush a stickman, aswell?
Cause it's easter. Or it was.. Depends where you are.


What's going on in that head of yours?
Rainbows made of fire and licorice.

2-D
03-24-2008, 04:44 PM
oh my god all you pivfags are giving me cancer.

sss
03-25-2008, 03:39 AM
wow...so many pokemaniacs

bustastks
03-25-2008, 05:48 AM
the funny thing is, you are all wasting your time flaming each other, when you could be making animations or getting your post counts up.

2-D
03-25-2008, 05:53 AM
yeah guys, you could waste your time making shitty animations rather then wasting your time flaming each other.

power fuse0
03-25-2008, 12:12 PM
i love 2-d :)

Pokeball was a pac man

byondrage
03-25-2008, 12:18 PM
.............lol