PDA

View Full Version : one after a long time :B_i:



band_it
12-26-2009, 08:51 AM
http://www.truploader.com/view/184217
http://www.truploader.com/uploads/184217lol.gif

this is all thaat I could do after a long time...
and after lost my skills =_=

kay, C&c are appreciated :D

zer0gravity
12-26-2009, 02:44 PM
Yeah!!!!!! you still got it. They were good. your full body was nice

the darkest white
12-26-2009, 02:56 PM
I commented on DA but what the hey, good to see you easytooning man!

band_it
12-27-2009, 01:00 AM
Yeah!!!!!! you still got it. They were good. your full body was nice

got what? <.<
thanks.. :D

I commented on DA but what the hey, good to see you easytooning man!

okay, have seen it :D
but, could u rly comment on the anim pls?
I rly need sum help, and damn, I sounds like noob -_-

yeah, thanks :D

zer0gravity
12-27-2009, 02:45 AM
It as in, SKILLZ brah. the start when the guy was running look kinda.... stoooopid apart from that i liked it.