PDA

View Full Version : Ghostly made a flash yay :D



bubbles
04-13-2010, 10:19 AM
Let me just clarify, no, I do not have flash. Fortunatly school does. There are 2 versions of this, the one with vcam and the one without. Vcam first...
http://www.truploader.com/view/659215
And now without...
http://www.truploader.com/view/983269
Please tell me what you think and I'll post more when I get the time.

Digichris
04-13-2010, 10:26 AM
There seemed to be way too much shake on the V-cam, you could barely see what was going on, the mid-air bit was so quick I could barely see it even without V-cam and the final kick lacked force, other than that it looked good to me :)

bubbles
04-13-2010, 10:30 AM
There seemed to be way too much shake on the V-cam, you could barely see what was going on, the mid-air bit was so quick I could barely see it even without V-cam and the final kick lacked force, other than that it looked good to me :)I agree, the one without the vcam looks a lot better. I'm happy with it considering that I can only use it at school (and only at lunch times at that).

Zero
04-13-2010, 07:19 PM
Shaky V cam. The jump and kick and kick again was weird. Other than that it was nice. Oh and wobbly. =)

bubbles
04-14-2010, 12:58 PM
Ok, I made a new one. Tell me what you think...
http://www.truploader.com/view/450407

Arch-Angel
04-14-2010, 02:00 PM
Learn to ease and add more frames....

Yummerz
04-14-2010, 02:03 PM
Arch,have you been somewhere.
You havnt been posting here for a while...anyway.
Can you make me a running tut in flash.(Cause you do good anims)
And you did it for some other guy....

bubbles
04-15-2010, 11:28 AM
Arch,have you been somewhere.
You havnt been posting here for a while...anyway.
Can you make me a running tut in flash.(Cause you do good anims)
And you did it for some other guy....
Who me or arch-angel? Actually forget it I allready know the answer.
EDT:Whoah you changed your name!.....I like it, it's a much better name.

Yummerz
04-15-2010, 12:42 PM
Lol,thanks.

Miccool
04-15-2010, 05:05 PM
cool, slow it down a bit.. animate like you animate pivot =)

Arch-Angel
04-15-2010, 09:14 PM
If I get around to it, and I've been very busy as the school year is ending and work decides to give me more hours.

Yummerz
04-16-2010, 09:07 AM
If I get around to it, and I've been very busy as the school year is ending and work decides to give me more hours.

Ty,your the greatest.


Bubbles@
When you made the transistion from pivot to flash.
You just thought "oh,im a begginer,i canz suck"
But you cant.
Taking a look at your pivots you can do alot better.
Try slowing the fps to 12 and working up to 24 from the.

bubbles
04-16-2010, 11:33 AM
Ty,your the greatest.


Bubbles@
When you made the transistion from pivot to flash.
You just thought "oh,im a begginer,i canz suck"
But you cant.
Taking a look at your pivots you can do alot better.
Try slowing the fps to 12 and working up to 24 from the.
But drawing in each frame is soooooo haaaarrrdd!

xpwnx
04-16-2010, 12:34 PM
Yeah its really hard at first to draw each frame but after awhile youll get used to it. i suggest listen to some music while you do it. its not as boring =p.

But like other people said (to lazy to look at the name) start at a slower frame rate then go to 24fps. other than that its ok

bubbles
04-16-2010, 12:43 PM
Yeah its really hard at first to draw each frame but after awhile youll get used to it. i suggest listen to some music while you do it. its not as boring =p.

But like other people said (to lazy to look at the name) start at a slower frame rate then go to 24fps. other than that its okCan't listen to music, the school computers are shit and bing videos (the only way of watching videos at school) is no more. But I'm sure I'll soon get used to it.

Yummerz
04-16-2010, 01:00 PM
Lol.
I make that 4 frames of an anim a day.
I just cba...


Anyway,if its any help,use 300% and second biggest brush size.

bubbles
04-16-2010, 01:11 PM
Lol.
I make that 4 frames of an anim a day.
I just cba...


Anyway,if its any help,use 300% and second biggest brush size.Hmmm, I'll see how that works out. Not 'till monday though cause that's when I can make any more.

Yummerz
04-17-2010, 08:04 AM
Okay.
We'll see how it turns out.

bubbles
04-22-2010, 08:59 AM
Bumpity bump bump :D
http://www.truploader.com/view/800639
Took my time on this one.

bubbles
04-23-2010, 12:37 PM
A second bump? does anyone actually post here?

Yummerz
04-23-2010, 12:49 PM
No,no they dont.
And what happened to your sister kink-I mean binky?
Lol.

bubbles
04-23-2010, 01:18 PM
No,no they dont.
And what happened to your sister kink-I mean binky?
Lol.
Meh, she never logs in any more. Like when she signed up for facebook and NEVER used it.

Yummerz
04-23-2010, 01:25 PM
Gimme a facebook link...
I wanna see what she looks like...
Pedo...........

bubbles
04-23-2010, 02:32 PM
Gimme a facebook link...
I wanna see what she looks like...
Pedo...........
Sorry, she isn't even fully logged in yet. Neither does she even have any pictures that I will allow her to upload (most of them have me in)
Anyway what about the animation?

Yummerz
04-23-2010, 06:17 PM
It look better.
Did you use the tips i gave you?

Covalence
04-23-2010, 08:40 PM
Check your pm box.

bubbles
04-24-2010, 03:26 AM
It look better.
Did you use the tips i gave you?Yes, yes I did.
Hahaha, no I didn't actually I just did what I did in pivot. ^^



Check your pm box.Allready did sir, thank you very much I accept.