PDA

View Full Version : Decided to make a box animation <PMXDF>



Darc
04-25-2008, 09:41 PM
EDIT: New one's at the top now.

Due to lack of inspiration and ideas, This is my first animation in a month, surprisingly, no rust :D. I finally just figured I'd make a boximation, I made the box man myself, I should have added a fill for it though D:

Enjoy my awesome physics! (Excluding the arm hang at the end)

The difference: Instead of a white flash, I made the guy run, and I added more swing on the arm hang

http://img222.imageshack.us/img222/6756/boxorz2dr4.gif
http://img222.imageshack.us/img222/6756/boxorz2dr4.gif

^New One^
vOld Onev

http://img88.imageshack.us/img88/8890/box0rzuc5.gif
http://img88.imageshack.us/img88/8890/box0rzuc5.gif

Dragonkof
04-25-2008, 10:33 PM
i thought it was extremely good.
i dont like the sudden white flash, and that makes it seem lazy (no offence), because it goes from still to running, and a flash in between, and so it just seems lazy to me that you didnt show him starting the run.

Darc
04-25-2008, 11:14 PM
Yeah, I was kind of arsed to make him do the run, I decided a flash would be the best decision. Thanks for comment though =]

Edit: Added a run, looks a lot better now, though I think I went a little overboard on the arm hang =[

Dragonkof
04-25-2008, 11:41 PM
lul.


all you need now is tiny leg/foot twitches =D



looks perfect.

leedon
04-25-2008, 11:46 PM
Give it an enemy circle man to duke it out. Be sweet.

Dragonkof
04-26-2008, 12:44 AM
Leedon, man, come here more often, and if your going to go to flash...




me:TAKE ME WITH YOU FATHER.
you: No! you will only slow me down!
me: If you dont take me, then you'll regret it.
you: You'll regret wanting to come with me, son.
Narrator: Now, as the father and the son get ready, meanwhile, Doomdooer is having hot steamy sex in a bathroom.

Meanwhile, back at the fight in the mountains...

me: Lets end this, Father, Prepare to die!
you: Its not me who needs to prepare, HAAAAAA
Narrator: The Father and the son jumped at eachother, making a high energy battle, with enough energy to destroy the whole planet, with everything on it.


EPIC BATTLE FTW

leedon
04-26-2008, 12:54 AM
Leedon, man, come here more often, and if your going to go to flash...




me:TAKE ME WITH YOU FATHER.
you: No! you will only slow me down!
me: If you dont take me, then you'll regret it.
you: You'll regret wanting to come with me, son.
Narrator: Now, as the father and the son get ready, meanwhile, Doomdooer is having hot steamy sex in a bathroom.

Meanwhile, back at the fight in the mountains...

me: Lets end this, Father, Prepare to die!
you: Its not me who needs to prepare, HAAAAAA
Narrator: The Father and the son jumped at eachother, making a high energy battle, with enough energy to destroy the whole planet, with everything on it.


EPIC BATTLE FTW


DDDAAAAAAMMMMNNN!!!!!

You want to learn flash? Tomorrow I'll try to fix Msn and get on, got it? Be there, son.
I'm on my Wii right now, so not tonight, sorry.

Upps
04-26-2008, 01:31 AM
Much better with the second one, wait doomdooer having sex ? wtf.

Ichimaruu
04-26-2008, 01:41 AM
Hey dude, still here? I came back to have a look around. You've got much better since i left! :Smile:

Dragonkof
04-26-2008, 02:49 AM
DDDAAAAAAMMMMNNN!!!!!

You want to learn flash? Tomorrow I'll try to fix Msn and get on, got it? Be there, son.
I'm on my Wii right now, so not tonight, sorry.

oh, you called me sun.


im so proud of you

power fuse0
04-26-2008, 04:42 AM
Give it an enemy circle man to duke it out. Be sweet.

HOYL SHIT NOW WHERE THE HELL HAVE YOU BEEN!??!?!?!
WE NEEDS YOU!

The animation was nice
the physics seemed a little weird when he was rocking at the end
but otherwise nice

Darc
04-26-2008, 07:29 AM
Yeah, I think I went one rock too far.

Leedon pops around every other while nowadays.


Hey dude, still here? I came back to have a look around. You've got much better since i left! :Smile:

Jake!!! You still pivot? you were pretty good! Yes, I have gone from Medium beginner, to, well, I know here we don't do ranks, but on the other forum I scaresly(I don't have built in spell check =[) go on, I'm low intermediate, on other forums, I'm considered borderline. Anyways, yeah, Jake, if you're still good at pivot... care to joint :D
EDIT: oh yeah, and btw, just fyi(ACRONYM ATTACK D=<), we we're in waaaay different time zones, because when you posted that, it was 1:30 AM over here, lol

Darc
04-26-2008, 09:09 AM
Sorry for double post, but...

moar comments?

Doomdooer
04-26-2008, 09:35 AM
Narrator: Now, as the father and the son get ready, meanwhile, Doomdooer is having hot steamy sex in a bathroom with Chimeara's exceptionally hot girlfriend.

You forgot a vital part, mister narrator.


You want to learn flash? Tomorrow I'll try to fix Msn and get on, got it? Be there, son.


I'm coming too.
Fix the msn, goddamnit.
;]

wait doomdooer having sex ?
Yes, I suppose it's time you found out.
I've humped every cool person in this section.











The animation was well done, I think. I liked the limpness of the arms and legs when he falls and when he waves.

Darc
04-27-2008, 02:05 PM
Last bump for this thread :D

.:portal jumper:.
04-27-2008, 06:26 PM
i didnt see too much wrong with it, but the fact that you over exagerated the swinging of the arm,

despite the fact that it looked good, its just a style i personaly dislike

however the spin was very nice

as i said, great job

Darc
04-27-2008, 06:49 PM
Thanks Ari.

LIEK TEH STIEL!

Jet
04-28-2008, 12:52 AM
Yes, I suppose it's time you found out.
I've humped every cool person in this section.


Dang.
Bum meh bitch.
am cool.
noe...waitz...
AM HAWT!

EDIT: Woot Six Hundred Posts.

EDIT 2: Very nice anim: (BTW THIS MAKES MEH TEH not SPAMMING!!!!) yeah so...boxes.

Darc
04-28-2008, 04:44 PM
You do realized you spammed? SPAMMURZ!!!

Dragonkof
04-29-2008, 06:02 AM
I've humped every cool person in this section.
The reason i'm unique, is because i humped back.










I might make a shape one now.
Dont want to get rusty, do i?
oo, To late =(