PDA

View Full Version : New RHG Demo



ChriWkz
04-26-2012, 12:07 PM
Here: http://www.fileize.com/view/f1e79df1-c52/
Too lazy to add enemies, sorry..

Gaaading
04-26-2012, 12:27 PM
smooooth, kinda slow though

XaioShadow
04-26-2012, 12:58 PM
i think that was really cool
how do you get your animations so smooth?
i like the lightening effect :D

BLADE-RUNN3R
04-26-2012, 08:00 PM
smooooth, kinda slow though

That's the beauty of he's style!

sexy work Chri! love seeing stuff from you when your active.

ChriWkz
04-27-2012, 11:24 AM
That's the beauty of he's style!

sexy work Chri! love seeing stuff from you when your active.

Thanks :3

Draves
04-27-2012, 12:07 PM
duuuude, that's really good! I love the style
how many fps do you use?

Shoop
04-27-2012, 12:18 PM
Your style is the style I have wanted to create forever and never have, I love it and its by far my favourite. You should really have added enemies, it would really expand the greatness of it.


Fanboy.

ChriWkz
04-27-2012, 12:24 PM
duuuude, that's really good! I love the style
how many fps do you use?
I use 24fps.



Your style is the style I have wanted to create forever and never have, I love it and its by far my favourite. You should really have added enemies, it would really expand the greatness of it.


Fanboy.
Thanks, that means a lot to me! And yeah, sorry if i didn't add the enemies.. I was too lazy :/ lol

Shoop
04-27-2012, 12:26 PM
Yeah its alright, I cannot wait to see a battle from you. You never know, you might become one of my favourite stick animators. :3

Draves
04-27-2012, 01:13 PM
thanks
looks like I gotta get used to 24fps..

Kursura
04-28-2012, 11:55 AM
Amazing, really well done, reminds me of supranovas works.
Out of curiosity, did you this using tweens or drawing each frame in?

Patt The ODST
04-28-2012, 12:13 PM
sweet mother OF TERKOIZ that was smooth!

Holy crap! Insane!