PDA

View Full Version : XaioShadow vs Damilox



XaioShadow
05-03-2012, 09:52 AM
This is my 2nd RHG and Damilox's first. enjoy :)

XaioShadow's animation
http://www.truploader.com/view/474228

Damilox's animation
http://www.truploader.com/view/215865

therevenant
05-03-2012, 11:11 AM
voted xaioS cuz he got background...

Drone
05-03-2012, 11:14 AM
voted xaioS cuz he got background...
wow...
damilox's animation was obviously smoother and better.
i voted for damilox.

Xero
05-03-2012, 11:31 AM
damilox
smoother, a little less repetitive sounds (but still repetitive)

Ghombeat
05-03-2012, 11:31 AM
they both was a wobbly but xiao had a background and its animation was longer.

SCOUNDREL
05-03-2012, 11:35 AM
Xiao's moves were clear and smooth.
Voted Xiao.

XaioShadow
05-03-2012, 12:14 PM
ye i need to find some more sound effects :(

SCOUNDREL
05-03-2012, 12:31 PM
You got a skype? I could send you some.

Rosie
05-03-2012, 01:40 PM
ye i need to find some more sound effects :(

Terkoiz has sound packs on his youtube page, find some there, and google "XiaoXiao sound pack" will help ;)

Patt The ODST
05-03-2012, 01:54 PM
wow...
damilox's animation was obviously smoother and better.
i voted for damilox.

XiaoS' may have been slower but the other guy had one frame movements on EVERY move.

Xiashadow ALSO showed each RHG's powers. THAT is important. Dam did not even show one power.

께Damilox께
05-03-2012, 09:31 PM
XiaoS' may have been slower but the other guy had one frame movements on EVERY move.

Xiashadow ALSO showed each RHG's powers. THAT is important. Dam did not even show one power.

yeah, see im new to flash and i just wanna focus on mouvements then start doing effects :).

Oliver
05-03-2012, 10:07 PM
XaioShadow, Smoother and his my Clanmate! :D jk.. srsly..

XaioShadow
05-04-2012, 01:25 AM
I liked the backflip kick at the end of Damilox's :)

께Damilox께
05-10-2012, 06:26 AM
thx, i like your last hit, EPIC.

leo4life
05-10-2012, 06:38 AM
well, my votes for damolix, he had more force in his attacks and the combos were pretty clear.
(c n c time) you got good combo's, but try to ease out on when he's regaining balance from an attack

께Damilox께
05-11-2012, 10:08 PM
thx man, ill work on my combos

XaioShadow
05-12-2012, 12:57 AM
AND THEN WE WILL FIGHT AGAIN XD XD XD (are you alowed to fight the same person twice?)

caliph777
05-12-2012, 08:53 PM
vote for damilox :3
his combo is nice

께Damilox께
05-12-2012, 09:07 PM
vote for damilox :3
his combo is nice
thx for voting ;)


(are you alowed to fight the same person twice?)
yeah i dont think there's a problem with that .

Oliver
05-12-2012, 09:16 PM
thx for voting ;)


yeah i dont think there's a problem with that .

there's no problem about that cause its called as a REMATCH...

cutterguy
05-18-2012, 12:32 PM
Is it just me, or is the winning guy always the black stick? o.O

In the animation of damilox he's the black guys, but in xiaoshadow damilox is grey... (colour problems?)

께Damilox께
05-18-2012, 11:16 PM
yeah it was a problem but now its solved, LOL , welocome to stickpage dude ^^.

cutterguy
05-19-2012, 12:33 AM
Thanks.

I'll be coming up with an RHG soon and then i challenge you...

께Damilox께
05-19-2012, 12:56 AM
ok ill be waiting ;)

cutterguy
05-19-2012, 08:08 AM
50-50 o.O

Damilox your signature isn't completely right, it says you already lost a battle while the poll is still running >.> (don't give up yet XD)

flamedude
05-19-2012, 08:40 AM
Nope not 50-50 any more :D

But, XaioShadow fer dee win.

cutterguy
05-19-2012, 08:44 AM
Hmm..

I voted Damilox because his was faster (shorter though..) and a little bit smoother

Still Xiaoshadow did a really good job at the effects :D

께Damilox께
05-26-2012, 12:42 PM
congrats xaio ^^.

cutterguy
05-26-2012, 08:32 PM
win with only 1 vote... so close....