PDA

View Full Version : Zach vs Pin ( Zach vs Robert V3 )



Zach
08-11-2012, 01:41 PM
Vote,
Note mine was lazy.
Zach: http://www.fileize.com/view/6e064f6e-bfa/
Pin: www.fileize.com/view/1ae2cb75-6aa/
Make sure to vote fairly.

Mikematic
08-11-2012, 04:10 PM
ZACH WHERE YAH BEEN BRO?!

I really wanna vote Zach, but Pin is just too much of a beast.
So I vote Zach anyway. (Lol no poll)

You gotta get your bootie active again Zach! LEGO! Pups waiting for you!

R.D
08-11-2012, 04:16 PM
I vote for pin, cuz his stuff was cleaner.
I would have voted for zach if it weren't for the sloppy stiiicks

ventoinmaru
08-11-2012, 04:37 PM
pin gets my vote

xLycanx
08-11-2012, 08:13 PM
HOW MANY TIME DO WE GOTTA TELL DEM NIGGAS..

speed battles dont belong here btw... voted Pin cuz hes sexy

Zach
08-12-2012, 01:59 AM
ZACH WHERE YAH BEEN BRO?!

I really wanna vote Zach, but Pin is just too much of a beast.
So I vote Zach anyway. (Lol no poll)

You gotta get your bootie active again Zach! LEGO! Pups waiting for you!

I still come online just rarely use IRC, I'm on skype mostly since every animator ( Including Pups) I talk to is on skype.

Zinx3rd
08-20-2012, 07:31 AM
Pins power reminds me of that pink guy who fought Jomm and got cut and half

danick
08-20-2012, 07:35 AM
you mean richard yeah they can morpg. whatever it was pretty nice I voted Pin coz his fight was easier to understand

Loopy
08-22-2012, 01:36 PM
arghg I hate how I can only move threads in my section :c

anyways speed battuls go in the community animations thread, I'll get someone to move it in a jiffy

Ezy
08-22-2012, 03:39 PM
My vote pin, no clue what was going on in the the other :P

MacX
08-26-2012, 11:24 AM
my vote goes to zach cos pins anim was shorter and it was like no angles no effects n' shit. zach seemt more into it so here you haf ma vote :D

Fries
08-26-2012, 11:28 AM
Pin's is smoother. I would vote Zach, but it's pretty sloppy.