PDA

View Full Version : 3 unrusters.



Dakillon
10-13-2012, 02:13 PM
Yep!
http://www.filz.us/SV (newest, trying some "god of war" moves, kinda)
http://www.filz.us/Gt (combo thang)
http://www.filz.us/F5 (stretchy stuff)
*NEW*http://www.filz.us/Yp( ketchup test 8D)
Also I'm trying out a new style, and I kinda like it. But still rust kinda fucks up all :<.
Anyways enjoy and cnc!

wave
10-13-2012, 02:22 PM
i love u <3

Dakillon
10-13-2012, 02:25 PM
Me too wavey hun <3

wave
10-13-2012, 02:25 PM
lol no homo plz
i like pussys

Dakillon
10-13-2012, 02:26 PM
Ohh you little trolly sonofabitch!

Cedric
10-13-2012, 02:31 PM
Heerewegoo!

Overall, your animations are a bit too fast (lol, yeah again). But it went better with your old fat dirty style, now, it's a tiny harder to follow the choregraphy or the fx's.
So add more frames pal! Or change the fps rate. :>

Dakillon
10-13-2012, 02:34 PM
Yep, you are completely right. I might add some more frames when i break my rust. Hopefully. I'm a lazy person.
:|

le KR
10-13-2012, 03:02 PM
sexy <3

Scooty
10-13-2012, 03:37 PM
They're all great animations, but my only issue is the "floaty" feel that the blades in the GoW tribute seem to have. Regardless, it's still a great piece of work. Keep it up.

jdogg
10-13-2012, 04:33 PM
Sexy. A little fast. but sexy

Snuggz
10-13-2012, 04:35 PM
that is prettty sexy, i like the mr pixstyle in the last one

Dakillon
10-14-2012, 12:09 AM
Thanks guys <3. Floaty feel eh? Now that I look again they kinda float, but it was the same shit in the game so. ;)

Sadko
10-14-2012, 12:33 AM
I LOVE THIS STYLE.

Dakillon
10-14-2012, 01:55 AM
I'm glad sadko :3. btw NEW ANIM. Practicing some blood particles. Or ketchup. IDK.

DaiKairye
10-14-2012, 02:45 AM
psssst, your style is awesome!

Sadko
10-14-2012, 02:50 AM
THAT TRAILS OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Scooty
10-14-2012, 07:58 AM
Thanks guys <3. Floaty feel eh? Now that I look again they kinda float, but it was the same shit in the game so. ;)

Never played the games, but if that's what you were going for then it pretty much nullifies the only complaint I had. Excellent work.

Dakillon
10-15-2012, 08:27 AM
Awww Dai, you little... :>. Lol yeah the blades kinda float at some points in the game Scooty. You should play it though, the game is FANTASTIC!

robecor
10-15-2012, 09:06 AM
God motherfucking damn it you've improved. If somehow you could make them a bit slower(not the whole animation, but just some parts so that you could combine a fast pace
with slower one) it would be excellent.

topburger239
10-16-2012, 08:04 PM
Those FUCKING PARTICLES