PDA

View Full Version : Fight for Love! Pin vs Bl3u!



Pin
11-25-2012, 10:10 PM
Who deserves Rues love? WHO!?
Bl3u: http://filz.us/8Tm

Or

Pin: http://www.fileize.com/view/2ddca172-681/

Vote!

http://www.fileize.com/files/9d775c70/4d1/ruepic1.png + http://www.fileize.com/files/1ffe4e80/22f/Robert.png


or

http://www.fileize.com/files/9d775c70/4d1/ruepic1.png + http://www.fileize.com/files/1bc85140/8a7/NEPTUNE_LOGO.png

bl3u
11-25-2012, 10:11 PM
>:OOOO
BL3U x RUE FOREVRURRURURUR.

Sadko
11-25-2012, 10:13 PM
I vote for BL3u Because he was so awesome and funny while you were making some girly pinkie stuff things erhmghjhk,oidshawoidhaoiwdhawidhaw

jdogg
11-25-2012, 10:28 PM
PIN I WILL VOTE FOR YOU IF YOU LET US HAVE A 3 WAY
iactuallyalreadyvotedforyoubutistillwantit

MadMirrors
11-25-2012, 10:44 PM
Dammit pin win at all cost.

balistiik
11-26-2012, 12:06 AM
bl3u
cause bl3u is bl3u and nothing more

Equinox Fox
11-26-2012, 12:09 AM
Who in gods name is Rue?

Kanga-B
11-26-2012, 12:14 AM
Xrebellion's rhg

Sadko
11-26-2012, 01:07 AM
Who in gods name is Rue?
A Dude with a mustache's Rhg that is apparently a girl.

bl3u
11-26-2012, 01:16 AM
Who in gods name is Rue?

My wife bond... My wife.

Xrebellion
11-26-2012, 02:29 AM
FUCK, You guys know that I'm a boy in real life.
But still, to go far like this.

Anyway I voted pin for his anim was better imo.
It has less movements I know but what where looking at is the animation in general.
It's not just about the fights, it's about the story or the sense of it.
And bl3u's actual movements needs some practice.

Also with these people going like this, I'm gonna add a list of people that fell to rue in her thread.
(Someone winning here doesn't mean anything ~Rue

Op34
11-26-2012, 02:40 AM
ahhh Yes Love tssss Love it :) anyone will do crazy things For Love XD hehehe anyway Vote For Pin because i love the song plus the animation :D


I'm a boy
ohh that's a heart breaker right there XD

Anyways good job guys :)

AlphaMan
11-26-2012, 05:34 AM
FUCK, You guys know that I'm a boy in real life.
But still, to go far like this.

Anyway I voted pin for his anim was better imo.
It has less movements I know but what where looking at is the animation in general.
It's not just about the fights, it's about the story or the sense of it.
And bl3u's actual movements needs some practice.

Also with these people going like this, I'm gonna add a list of people that fell to rue in her thread.
(Someone winning here doesn't mean anything ~Rue

I laughed

Kronozs
11-26-2012, 05:40 AM
Why are u guys doing this? O_o
anyways I voted for Bl3u

Op34
11-26-2012, 05:44 AM
Why are u guys doing this? O_o
It's because there in love dude XD.... with the RHG :D..... I think o_O

Thadius1995
11-26-2012, 05:50 AM
are you kidding, lol
that ugly girl has no face
and she is a he, 0_o

Neospelet
11-26-2012, 05:51 AM
It's because there in love dude XD.... with the RHG :D..... I think ._.
Hey OP xD .. Vernd will go to Olivia now ... xD

Xrebellion
11-26-2012, 05:55 AM
are you kidding, lol
that ugly girl has no face
and she is a he, 0_o

Actually my rhg is a girl but I'm a boy.
She has no face but still a lot cooler than your Rhg.
Just proves that Rue is too hot for them to handle without the mask.

Leokill
11-26-2012, 05:58 AM
OHLOL IT'S XREB

Anyway voted for bl3u because I can.

Xrebellion
11-26-2012, 06:00 AM
OHLOL IT'S XREB

Anyway voted for bl3u because I can.

lol hey leokill
You won't know how awkward it feels >w>

AlphaMan
11-26-2012, 06:08 AM
The vote is keep getting tied

Thadius1995
11-26-2012, 06:15 AM
lol, that shemale is still ugly, lol :D ha ha ha

Op34
11-26-2012, 06:34 AM
Rue is too hot for them to handle without the mask.
Yeah I Seen Here Face My Reaction:
https://forums.playfire.com/_proxy/?url=http%3A%2F%2Ftenletter.files.wordpress.com%2F 2011%2F04%2Fsanji-hanaji.jpg&hmac=9e27af1f89bd38c1ba7f21b863ca259b

SyaddadKazama
11-26-2012, 06:45 AM
those robert and neptune are pervert....
lol
anyway, i'll vote pin coz his song is awesome.....

cowboy bodacious
11-26-2012, 06:53 AM
i voted bl3u liked his better, i honestly finnd this funny lol

Ghombeat
11-26-2012, 06:55 AM
This is the most disgusting thing i saw in my life.

poppetje3D
11-26-2012, 06:56 AM
This thread is creepy..

Thadius1995
11-26-2012, 07:03 AM
This is the most disgusting thing i saw in my life.

you said it...

Neospelet
11-26-2012, 07:07 AM
xD ahahaha I'm Laughing at the thread, the animations, and the epic comments ahahahahaha...

Smile
11-26-2012, 07:16 AM
FUCK, You guys know that I'm a boy in real life.
You say that like it matters.

Also, I voted for bl3u. You know, because bl3u and Rue rhymes.

NrgFA
11-26-2012, 07:34 AM
PIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeah,I liked Pins more.Woah,its a tie,now!

Thadius1995
11-26-2012, 07:48 AM
:D lol, if both is both you guys win, then you should make a threesome anim
lol this is so ridiculous

DiPi
11-26-2012, 08:20 AM
that girl is tearing your friend bond apart
dump her right now ;3 or become homosexuals :3

my vote is for blue though

bl3u
11-26-2012, 08:35 AM
.o. Ohmygod. I'm losing, I REFUSE TO QUIT! I STILL HAVE A FEW MORE DAYS!
RUE WILL BE MIEN!!!

GuzFA
11-26-2012, 08:41 AM
guys..
you are so gay..
rue = rebellion = Angelo Flores..

(/_-)"

Syntax
11-26-2012, 08:42 AM
voted for bl3u, sorry pin but the gayishness of your songchoice made me shit unicorns, and shitting unicorns hurts as hell :s

Pin
11-26-2012, 10:46 AM
lol
it's the song my gf sent me. xD
this isn't a serious love guys, its some fun and some background with our RHG's. I have an actual gf, i'm not going to make a weird internet relationship with Angelo. .-.

Thadius1995
11-26-2012, 11:29 AM
lol
it's the song my gf sent me. xD
this isn't a serious love guys, its some fun and some background with our RHG's. I have an actual gf, i'm not going to make a weird internet relationship with Angelo. .-.

stop covering up gayness
fall in love with a girl that is a girl, not a girl that is a boy, thats just .. eek ekkaekk
vooouuueeekkk
i just vomit, sorry but thats just ekk ekke k
voooouueekkk

Leokill
11-26-2012, 11:40 AM
stop covering up gayness
fall in love with a girl that is a girl, not a girl that is a boy, thats just .. eek ekkaekk
vooouuueeekkk
i just vomit, sorry but thats just ekk ekke k
voooouueekkk
Are you illiterate?

Can you read?

Pin
11-26-2012, 11:50 AM
stop covering up gayness
fall in love with a girl that is a girl, not a girl that is a boy, thats just .. eek ekkaekk
vooouuueeekkk
i just vomit, sorry but thats just ekk ekke k
voooouueekkk

You're joking right. I am in love with a girl that is a girl. She's called my girlfriend... I am not seriously in love with Angelo's character, it's a joke because he has a female RHG. ._. You are seriously taking this too seriously bro.

Thadius1995
11-26-2012, 12:14 PM
:D nah, i'm just playing around teasing you guys, lol :D

Newarmagedon
11-26-2012, 12:39 PM
Y to fight? only masturbate or pay a prostitute :3

Leokill
11-26-2012, 12:46 PM
Y to fight? only masturbate or pay a prostitute :3
Cuz that's what love is about.

Xero
11-26-2012, 01:13 PM
Lol this thread.

http://www.youtube.com/watch?v=eKc7f0k_g9w
I win :P
Pin.

Scooty
11-26-2012, 01:48 PM
Lol this thread.

http://www.youtube.com/watch?v=eKc7f0k_g9w
I win :P
Pin.

d'aw fuck you beat me to it...




Bl3u

Xrebellion
11-26-2012, 03:07 PM
Oh god, where is this thread coming to >w>
Also I can't tell if some people are joking or just too dumb.

Scooty
11-26-2012, 03:08 PM
Oh god, where is this thread coming to >w>
Also I can't tell if some people are joking or just too dumb.

A little bit of both. We like to mix it up every now and then.

bl3u
11-26-2012, 05:14 PM
You're joking right. I am in love with a girl that is a girl. She's called my girlfriend... I am not seriously in love with Angelo's character, it's a joke because he has a female RHG. ._. You are seriously taking this too seriously bro.

WOW! what the hell Pin. You're just joking?! I'LL HAVE YOU KNOW I ACTUALLY LOVE THIS RHG! >:O gosh! so insensitive!

Thadius1995
11-26-2012, 05:25 PM
how could you love a shemale rhg
i gonna puke,
ekk ekkek voooouueekkk

Tocksique
11-26-2012, 05:47 PM
Psych! Lash gets her
2B|a
Two purple RHGs= LOOOVEE

Alien
11-26-2012, 05:52 PM
Wait, i dont get this at all, bl2u and pin, do u know Rue in Real life? Becuase hell, i would never make such a thread, and i think bl3u,and i dont know why, this whole thing confuses my small peanut brain.

Scooty
11-26-2012, 06:34 PM
They're making their fictional stick characters fight over a female fictional stick character who belongs to a guy who's actually a man. As to why, well that's still up in the air.

Pin
11-26-2012, 08:08 PM
Wait, i dont get this at all, bl2u and pin, do u know Rue in Real life? Becuase hell, i would never make such a thread, and i think bl3u,and i dont know why, this whole thing confuses my small peanut brain.

Rue is just a character.
The creator is a guy, aka XRebellion. As scooty said, our FICTIONAL characters want to be with this female FICTIONAL character. So they fought over her in order to get her "love." But neither of us have any actual feelings for Rebellion the person, he's just a friend and this is a joke. .-.

I don't see why everyone is taking this so seriously instead of having a laugh out of it.

AlphaMan
11-26-2012, 08:10 PM
Rue is just a character.
The creator is a guy, aka XRebellion. As scooty said, our FICTIONAL characters want to be with this female FICTIONAL character. So they fought over her in order to get her "love." But neither of us have any actual feelings for Rebellion the person, he's just a friend and this is a joke. .-.

I don't see why everyone is taking this so seriously instead of having a laugh out of it.
Because you guys make it look so serious.

MadMirrors
11-26-2012, 08:14 PM
http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/30858327.jpg
How are people so easily confused.

Behemoth
11-26-2012, 08:25 PM
Reminds me of male animals fighting for their mate ._.

bl3u
11-26-2012, 08:43 PM
Psych! Lash gets her
2B|a
Two purple RHGs= LOOOVEE

Ah, FUCK... NO

balistiik
11-26-2012, 08:57 PM
btw bl3u, just to let ya know
I'm tellin miku your cheating on her for rue

JUST SAYIAN

Neospelet
11-26-2012, 09:16 PM
Ooow that double timer >:(

Scooty
11-26-2012, 09:38 PM
what the fuck is happening anymore...

mx
11-26-2012, 10:08 PM
You guys are bigger faggots than had I imagined.
That chick isn't even hot. Looks more like a guy.
probably is one

Pin
11-26-2012, 10:25 PM
;799510']You guys are bigger faggots than had I imagined.
That chick isn't even hot. Looks more like a guy.
probably is one

Still mad cause i left you

balistiik
11-26-2012, 10:31 PM
Jealousy
It gets to all of us

Xrebellion
11-27-2012, 02:22 AM
daamn this is still going >w>
Maybe you people might wanna end it here.

EDIT: Actually I prefer that people stop making this rhg love thing go that far.
Might create some weird thing and it's like I'm the one who's starting it.

Newarmagedon
11-27-2012, 02:38 PM
WOW! what the hell Pin. You're just joking?! I'LL HAVE YOU KNOW I ACTUALLY LOVE THIS RHG! >:O gosh! so insensitive!
LOL dude, ill vote u just cuz u made me laught XD

bl3u
11-27-2012, 05:03 PM
btw bl3u, just to let ya know
I'm tellin miku your cheating on her for rue

JUST SAYIAN

diffrence between a waifu and a girlfreind. Especially if your waifu is a popstar. It would never work out.