PDA

View Full Version : Most Wanted [MW]



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Op34
12-30-2012, 12:21 AM
http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/MostWantedb_zps7c5694ce.png

Watch Most Wanted's First Official Collaboration
http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/TP2_zpsd60c50f5.png (http://fav.me/d82sp3j)
Hyun's Dojo (http://dojo.li/2581)|YouTube (http://youtu.be/u89G1-7z04A)

http://i.imgur.com/MxTn5UU.png?1

http://www.filz.us/files/2cb6dff3/20f/FLAG.png

http://i.imgur.com/mNK2u.png

http://i.imgur.com/mV15pbh.png?1

width=600 height=400
Members:
(Op34 , MetalOxide , frNME , gohankazuto , Rebmund10 , IsaacX1997)

http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/ClanTnS_zps04ea479b.png

http://i.imgur.com/MFxPM24.png?1

1st Stick Animation (http://www.youtube.com/watch?v=2JZFNo_hWDs)
Sprite Vs Stick Figure (http://dojo.li/77)
Miss Violet (http://www.youtube.com/watch?v=ImcZk2OJeWM)
Zarkerstine Vs Kieria Test Run (http://www.filz.us/9Nr)
Clan Tryout (http://www.filz.us/g2J)
Practice 21 (http://www.filz.us/7rd)
Practice 22 (http://www.filz.us/cqT)
Practice 23 (http://www.filz.us/cqV)
Clan Tryout (http://fav.me/d5uux7p)
No Onion Skin (http://sta.sh/03ymjupfm95)
Nhazul Style (http://sta.sh/08j3mymb94f)
Clan Tryout (http://sta.sh/0xvub2r34le)
Inspiration Anim (http://sta.sh/0yh31ucy5k4)
Gomburza (http://dojo.li/2423)
Clan Tryout (http://youtu.be/Uz28pTYmvQ4)
BSE v5 r3 (http://youtu.be/60x4949TNUE)
Monolophosurus vs Deltadromeus (http://www.youtube.com/watch?v=LOtjkoucPWY)
Clan Tryout (http://fav.me/d73faz3)
Zeta Style (http://sta.sh/058go8nhbus)
Zack's Combo (http://fav.me/d70y340)
ANDRE Practice (http://fav.me/d7vzlr5)
RW vs YW (http://fav.me/d7kmh3y)
falls (http://fav.me/d7q5fih)
Style Zeta (http://fav.me/d7o16gs)
DBZ Fight (Sprites) (http://fav.me/d7sf2nh)
Stick vs Goku (http://fav.me/d7yw83d)
Fullbody (http://fav.me/d7yslax)
BattleX#02-Hayato vs Speed (http://fav.me/d7yktdj)
God of War combo Test (http://fav.me/d7yi10f)
BSE v5 Round 10 (http://dojo.li/2640)

Menu Will Be Updated Soon....
Size Of Dimension: 700 x 450
V-Cam: Optional
Angles: Yes
Combo:
Slash, Stab, Stab, Uppercut, Weapon Throw, Smash, Knee, Slash, Kick, Super Punch
Storyboard (http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/Storyboards/SurasMoves_zps8a0fbd39.png)
Reason:
Good For Unrusting And To Get Your Skill Up And Running Again
Combo:
Elbow, Punch, Punch, Punch, Knee, Headbutt, Kick, Stomp, Punch, Grab, Punch Finisher
Clear (http://fav.me/d8fydij)
Reason:
Good For Upgrading Your Skills And For Some Punch Exercises
Combo:
Punch, Punch, Kick, Charge Attack, Sonic Wave, Grab, Smash, Stomp, Kick, Kick, Finisher
Storyboard (http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/Storyboards/SkyretsMoves_zpseaecd218.png)
Reason:
Good For Testing Out Some Of Your Sonic Skills And To Create Your Signature Move
Combo:
Elbow, Kick, Charge Attack, 3 Gun Shot, Knee, 2 Gun Shot, Grab, Smash Finisher
Storyboard (http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/Storyboards/RenochsMoves_zps9ee50bbd.png)
Reason:
Good For Chaining Your Gun With Your Hand To Hand And To Work Out Your Movements
Combo:
Punch, Kick, Elbow, Punch, Punch, Kick, Slash, Slash, Stab, Kick Finisher
Clear (http://fav.me/d847qje)
Reason:
Good For Practicing Your Basic and To Help Ease Your Anim To Look More Smoother

http://i.imgur.com/CIv3HTN.png?1

QII - 6 [Most Wanted's RHGT Resource]
============
- Crude oil-----------------120
- lumber-------------------------148
- water--------------110
- Coal---------76
- Iron------------83
+ granite------66
+ brass-----------------113
+ rubber-------------92
+

New Supporter Sig. Out Now
http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/MWSig_zps4255c6c2.png

MW Preloader (http://filz.us/2dyR) By MetalOxide
Clan Into (http://sta.sh/05fltpiiimh) By Op34

http://i.imgur.com/rbsWRyg.png?1
Content Removed - Rosie
http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/WIP_zps8476e185.png
Allies:
(The Skull Caps , Crysis , Cell , C.H.A.O.Z)

http://i.imgur.com/GexF4wR.png?1
(12/9/13) Clan Banner Updated For The Season
(1/20/13) Clan Allies Updated
(3/19/13) Clan's New Look Updated
(10/15/14) MW's First Collaboration Release
(12/22/14) Weekly 6 Updated

http://i.imgur.com/Rsa15pC.png?1

Weekly 1
Make a Animation of your Character using the art of Parkour Or Free Running (http://www.youtube.com/watch?v=3GPP1YGh8B8)
You can use any field you want and you can use Angles
So Good Luck Guys And Be Creative



Members
WEEKLY 1


Op34
Clear (http://dojo.li/367)


MetalOxide
Clear (http://www.filz.us/j3y)


Neosplelet
Failed


=Chaster=
Clear (http://www.filz.us/jyY)


?
None yet


?
None yet





Weekly 2
In this Animation we are going to make a Battle Animation Starring Your RHG Fighting another RHG.
If you have a RHG Battle you can use that as your weekly and Here's the Template (http://filz.us/p3h)
So Good Luck Guys And Be Creative


[tr]
Members
WEEKLY 2


Op34
Clear (http://www.filz.us/view/84b2814d-ef7/)


MetalOxide
Clear (http://www.filz.us/pjq)


=Chaster=
Clear (http://www.filz.us/qHq)


Mirandez
Clear (http://www.stickpage.com/portal/play/rhg1neronvsrathaken22)


frNME
Clear (http://fav.me/d5xnch4)


Jobet Aguirre
Clear (http://fav.me/d5w1vuc)





Weekly 3
OK so it's been a while since we made an Update in our skills. so in this weekly you will have
to make an animation that will show your updated skills in Animating so
that means show your latest animation so that we can see if you Improve or Not
So Good Luck Guys And Be Creative


[tr]
Members
WEEKLY 3


Op34
Clear (http://www.filz.us/2mX2)


MetalOxide
Clear (fav.me/d6idz6k)


=Chaster=
Failed


Mirandez
Clear (http://www.filz.us/Zb9)


frNME
Clear (http://fav.me/d6xr497)


?
None yet





Weekly 4
OK So In This Weekly Were Going To Get Fired Up By Joining Some Good Competition
And Get Our Game Face ON. So Were Going To Animate This Months BSE Version 5 Round 3
So Good Luck, Keep It Epic And Be Creative


[tr]
Members
WEEKLY 4


Op34
Clear (http://fav.me/d713jne)


MetalOxide
Failed


frNME
Clear (http://fav.me/d71buxv)


?
None yet


?
None yet


?
None yet





Weekly 5
Alright It's Time For Some Target Practice To Get Your Range Skills In To Action
So Here's the Template (http://www.filz.us/2gXy), Now If You Don't Know What To Do Or How Things Work
Here's A Demo (http://www.filz.us/2gXB) So That You Will Know What To Do
So Good Luck, Make It Epic And Be Creative

Weekly 5 Compiled (http://fav.me/d82sp3j)


[tr]
Members
WEEKLY 5


Op34
Clear (http://www.filz.us/2hW4)


MetalOxide
Clear (http://sta.sh/01fnwd0pzjwp)


frNME
Clear (http://fav.me/d80o1c0)


gohankazuto
Clear (http://sta.sh/0xsygddgrrv)


Rebmund10
Failed


IsaacX1997
Clear (http://fav.me/d7x4tfl)





Weekly 6
First choice your Character form the MW Members then make them defeat 10 Enemies
with no One Hit Kill and Angles are Must
So Good Luck, Keep It Epic And Be Creative


[tr]
Members
WEEKLY 6


Op34
Skyret


MetalOxide
Burst


frNME
Op34


gohankazuto
Sura


Rebmund10
Zack


IsaacX1997
Renoch

[tr]



http://i.imgur.com/zDuBL5A.png?1


Make An Animation Of One Of The Following.
1. Kill 10 Or More Enemy
2. Spar (http://en.wikipedia.org/wiki/Sparring) or Fight with one of the Clan Members


http://i.imgur.com/WINah63.png?1
http://i1058.photobucket.com/albums/t415/op_34/MostWantedRetiredMembersV3_zpsaac641cb.png

Official Most Wanted IRC Channel
#MostWanted

neckromorph
12-30-2012, 12:25 AM
that flag, so beautyful

Neospelet
12-30-2012, 12:26 AM
Good luck with this Clan :/.

techmaru
12-30-2012, 12:27 AM
How did you make the flag?

Op34
12-30-2012, 12:32 AM
techmaru:
oh Just A little Magic I did ^ ^

Neospelet:
Really Dude and thanks XD

neckromorph:
Thanks man :)

neckromorph
12-30-2012, 12:34 AM
How did you make the flag?
it easy, learn to do sprite like him and you will know i bet he get freeze alot lol
thought it will have alot member but i see only metal is the loyar here
(do you see findood)

Op34
12-30-2012, 12:36 AM
Well it's so post to be 3 of us well he's not yet finished with his tryout so i didn't include him yet once his finished I'm updating this soon :)

Law
12-30-2012, 12:45 AM
This clan looks super smexy GL guys :D

Op34
12-30-2012, 12:46 AM
thanks Dude :D

neckromorph
12-30-2012, 12:51 AM
can you FIX the flag, i can see munch of it

Mikematic
12-30-2012, 01:08 AM
YES YE YES!
I've been waiting for this, FINALLY!

I support this clan 100% All the way!
I just know this gonna go far.

Contact me if yall need ANYTHING!
lll be happy to help, and good luck!
Not like you'll need it or nothin

Op34
12-30-2012, 01:13 AM
Thanks guys :)

=Chaster=
12-30-2012, 01:34 AM
this will be sky Rocketing

Neospelet
12-30-2012, 01:37 AM
No clan Signature?

Law
12-30-2012, 01:42 AM
I give it 1 week maybe less for this clan to be #1 in the south
But op i thought you were going with nakama?

Op34
12-30-2012, 01:44 AM
yeah i was but well the promise was broken so i change it :)

Law
12-30-2012, 01:50 AM
Well then its settled CLAN ART COMMIN RIGHT UP! (well when you get around 5 to 6 members)

Op34
12-30-2012, 01:55 AM
hehehe thanks man :D

TheFlamingKid
12-30-2012, 01:56 AM
what a wonderfull clan :D i like it men

Neospelet
12-30-2012, 02:02 AM
yeah i was but well the promise was broken so i change it :)
You Liar we voted MW than Nakama >.>

Op34
12-30-2012, 02:04 AM
Well actually i said that I'm going to change the name of the clan when i PM you at FB man :D
then i got 2nd thought and said do you what me to change it or keep it then you said change it :)

=Chaster=
12-30-2012, 02:08 AM
rushed making my rhg demo :3,i'll finish it later ,and i rushed to make the Tryout

Neospelet
12-30-2012, 02:35 AM
I would like to try out in the clan http://www.fileize.com/view/d3a552ad-328/ sorry if it was rush... I want to be in this clan so bad... D:

TheFlamingKid
12-30-2012, 02:42 AM
oh damn i feel that i like in here xD

Neospelet
12-30-2012, 02:43 AM
oh damn i feel that i like in here xD
I like you too.. did you see my tryout?It's epic right?

TheFlamingKid
12-30-2012, 02:44 AM
XD dude it's rush and why don't you put some v-cam on it

Op34
12-30-2012, 02:50 AM
yeah but you need to finish it :D

TheFlamingKid
12-30-2012, 02:51 AM
:( i wanna try out too damn shet lol XD

Neospelet
12-30-2012, 02:55 AM
So I'm in?

Op34
12-30-2012, 03:03 AM
once your finished XD note: do not rush it or I'm not taking it because i want to see your finest work :)

Neospelet
12-30-2012, 03:06 AM
once your finished XD note: do not rush it or I'm not taking it because i want to see your finest work :)
but for me it was awesome D:...

TheFlamingKid
12-30-2012, 03:08 AM
yeah it's gonna be way to awesome if you finish it :D

neckromorph
12-30-2012, 03:08 AM
S.A.T maybe will come to the clan but exavier, i pretty sure he will not

Op34
12-30-2012, 03:12 AM
But it's not Finished plus i want to see it with some nice work and giving your best in to it you know :D

Yeah neckro i think :/

neckromorph
12-30-2012, 03:13 AM
But it's not Finished plus i want to see it with some nice work and giving your best in to it you know :D

Yeah neckro i think :/
oh you don't need to think, that ask S.A.T about exavier

Neospelet
12-30-2012, 03:14 AM
;n; aw maaan...

=Chaster=
12-30-2012, 04:18 AM
but how to not rush ? others will submit a tryout:( ,can you reserve the clan Tryout?

Op34
12-30-2012, 05:10 AM
=Chaster=:
it's not just submit a tryout then your automatically in , will still going to decide if your in

Lethal2:
Thanks man and I'm not that actually famous :)

neckromorph
12-30-2012, 05:13 AM
=Chaster=:
it's not just submit a tryout then your automatically in , will still going to decide if your in

Lethal2:
Thanks man and I'm not that actually famous :)
LIAR
why can't i see the flag it to lag

Rosie
12-30-2012, 05:16 AM
A nice clan you have here, Op34.
I like it!
Good luck!

=Chaster=
12-30-2012, 05:36 AM
LIAR
why can i see the flag it to lag
What is this XD

neckromorph
12-30-2012, 05:38 AM
What is this XD
lol FIX

MetalOxide
12-30-2012, 05:43 AM
we nid members XD

S.A.T
12-30-2012, 05:46 AM
OMFG!!!! its finally up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but the bad news is im not gonna join yet.. i still haven't made up my mind about my new RHG..
btw, FUCKING EPIC CLAN!!!!!!!!!!!!!!! CANT WAIT TO JOIN NEXT YEAR!!! LOL!!

MetalOxide
12-30-2012, 05:51 AM
thank u s.a.t , well good luck with ur new rhg haha :D

S.A.T
12-30-2012, 05:53 AM
@MetalOxide.. tnx.. :D, i already made up my mind about the new name of my new RHG.. :D, its almost the same as before.. 3 RHGs.. :D

MetalOxide
12-30-2012, 05:55 AM
oh i see the only difference is the powers and the name :D

neckromorph
12-30-2012, 05:56 AM
OMFG!!!! its finally up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but the bad news is im not gonna join yet.. i still haven't made up my mind about my new RHG..
btw, FUCKING EPIC CLAN!!!!!!!!!!!!!!! CANT WAIT TO JOIN NEXT YEAR!!! LOL!!
if the clan is not full

Rexy
12-30-2012, 06:01 AM
hey nice clan dude btw my friend wanna join this clan he will pm u if he done with his try out :D

MetalOxide
12-30-2012, 06:02 AM
@neckromorph yep!, i think he gonna make it lol

edit: @Lord agung thanks dude , cant wait for your friend's try out

Kronozs
12-30-2012, 06:09 AM
Your clan .... simplicity at its best! Goodluck op and sura

MetalOxide
12-30-2012, 06:11 AM
Thank U kronozs we appreciate it :D

Kronozs
12-30-2012, 06:13 AM
Clan war with us? LOL ... just kidding :D

MetalOxide
12-30-2012, 06:16 AM
not now but maybe someday haha, we nid more members XD

Kronozs
12-30-2012, 06:18 AM
Of course when u get full ... lol, u can't clan war if ur clan isn't full yet

Colonel-EX
12-30-2012, 06:53 AM
a clan made by op34 i bet this will be very awesome!!!!!! goof luck bro :D

MetalOxide
12-30-2012, 07:23 AM
@colonel-ex.. thanks dude, op34 will appreciate that and me :D

@kronozs.. yeah yeah

sotech
12-30-2012, 08:10 AM
u wanna be in our 3 way alliance?it was a 4 way one until obisdian left,its with magnum and delta...what u say? :D

Colonel-EX
12-30-2012, 08:50 AM
and i just noticed most people creating clans are past rivals though hahaha which means to me that in every fight there is friendship haha :D

sotech
12-30-2012, 10:19 AM
yup,example:well,this clan,alpha(lian vs. 270) and i know they are more i cant remember...so about the alliance?

InfamousBonk
12-30-2012, 11:02 AM
this looks sweeeeeeettt :O
good luck man

Op34
12-30-2012, 03:22 PM
thanks guys :D

so about the alliance?
Sure we'll be happy to be allies with you guys :)

sotech
12-30-2012, 03:44 PM
cool,il tell mark(he made the swf)
EDIT:sorry,one of the allies didint agree :/

Op34
12-30-2012, 05:31 PM
ow :/ it's ok :)

S.A.T
12-30-2012, 08:47 PM
@Neckro, i wish until i return the clan will not be full.. :D

neckromorph
12-30-2012, 09:16 PM
@Neckro, i wish until i return the clan will not be full.. :D
i will make your wish come true if i am a fairy

Colonel-EX
12-30-2012, 09:20 PM
cant imagine u being a fairy so creepy hahaha just joking :D

neckromorph
12-30-2012, 09:25 PM
cant imagine u being a fairy so creepy hahaha just joking :D
i not a fairy but your RHG is king of fairy

Colonel-EX
12-30-2012, 09:32 PM
yea.. bcuz im the .. FAIRY KING ahahahaahah :D

S.A.T
12-30-2012, 09:35 PM
i will make your wish come true if i am a fairy

lol a fairy.. seems legit.. :P.. btw neckro,, you gonna join? :D

MetalOxide
12-30-2012, 09:40 PM
cant imagine u being a fairy so creepy hahaha just joking :D

seems legit haha, just kidding neckro XD

Op34
12-31-2012, 04:31 AM
MW Update:

Edited The Title Guys :D
Plus
Post Clan Members Art

More Update Coming Soon

neckromorph
12-31-2012, 06:05 AM
@S.A.T:nah'! i not good enought XD

@metaloxide: my RHG become a fairy.....how cool is that >.>

Op34
12-31-2012, 06:28 AM
OK that's enough fairy tale for one day XD because you guys are spawning :/ and i don't want to report you guys (no offense)

MetalOxide
12-31-2012, 06:33 AM
it would be nice if u animate it neckro :D

Kanga-B
12-31-2012, 06:38 AM
I can make some art for you

MetalOxide
12-31-2012, 06:49 AM
we love arts, we want it :D

Op34
12-31-2012, 07:06 AM
we love arts, we want it :D
hehehe Yeah :D

neckromorph
12-31-2012, 09:26 AM
it would be nice if u animate it neckro :D
dark killer the fairy sound weird XD

@op34: i want to be the manager lol kinding XD

MetalOxide
12-31-2012, 09:28 AM
soo weird haha

neckromorph
12-31-2012, 09:29 AM
this clan that 1 day old but have alot of view beat alot of orther clan >: O but need the member

MetalOxide
12-31-2012, 09:32 AM
yeah we need members soo bad

=Chaster=
12-31-2012, 09:58 AM
Hang In There I Will Join This Clan Soon :D

ZABI
12-31-2012, 10:07 AM
Flag seems easy to make if you know how to use photoshop. Not bad though
Good Luck with this.

MetalOxide
12-31-2012, 10:19 PM
@chaster good news for us XD

@kidzane yeah its easy to make. Thank u btw :D

Sans
12-31-2012, 11:20 PM
Wow, great clan here , GL op with this :D i like it

Op34
01-01-2013, 01:44 AM
thanks Sans.FS :)

Lawl
01-01-2013, 02:14 AM
ERMAGHERD its up! im defineitly going to tryout >:D

MetalOxide
01-01-2013, 05:08 AM
we definitely wait for your tryout :D

neckromorph
01-01-2013, 06:02 AM
we definitely wait for your tryout :D
i feel it! you are excited don't you

MetalOxide
01-01-2013, 07:11 AM
a little bit i guess? haha XD

Lawl
01-01-2013, 12:00 PM
I have a question on the tryout:
When it sais spar do you mean no weapons?

Op34
01-01-2013, 05:40 PM
well you can use weapons but remember don't opponent :)

Neospelet
01-01-2013, 07:48 PM
Im fucking epic...

Rosie
01-01-2013, 07:51 PM
Im fucking epic...

Good for you.

Neospelet
01-01-2013, 08:00 PM
Good for you.
Kdot

=Chaster=
01-01-2013, 09:09 PM
neospelet joined .-. DOOM! XD Jk

Neospelet
01-01-2013, 09:29 PM
neospelet joined .-. DOOM! XD Jk
No I didn't D:... I ish noob in animating..

=Chaster=
01-01-2013, 09:37 PM
if you noob ,i am noob to ;-;

Neospelet
01-01-2013, 09:41 PM
if you noob ,i am noob to ;-;
Im noober >.>

Op34
01-01-2013, 09:53 PM
MW Update:

We Have A New Member Welcome To Most Wanted Dude :D
I'll Be Updating The Clan :)

More Update Coming Soon

Neospelet
01-01-2013, 09:55 PM
MW Update:

We Have A New Member Welcome To Most Wanted Dude :D
I'll Be Updating The Clan :)

More Update Coming Soon
OMG who's the new member? :confused:

Kronozs
01-01-2013, 09:56 PM
OMG who's the new member? :confused:

I'm the new member

Neospelet
01-01-2013, 09:58 PM
I'm the new member
I didn't saw your tryout D:... WTF?

Kronozs
01-01-2013, 09:59 PM
I didn't saw your tryout D:... WTF?

It was private messaged ... wanna see?

Neospelet
01-01-2013, 10:07 PM
It was private messaged ... wanna see?
ahahaha lul xD... no thanks..

Lawl
01-01-2013, 10:30 PM
So who are all the people in the clan?

RF.Kira
01-01-2013, 10:49 PM
Fileize is down so I can't see your clan.


Good for you.
BURRRRRNNNN!!!!

Neospelet
01-01-2013, 10:57 PM
Fileize is down so I can't see your clan.


BURRRRRNNNN!!!!
>.> Screw you :3

Op34
01-01-2013, 10:58 PM
Well the new guys is Neo XD

=Chaster=
01-01-2013, 10:59 PM
AAAA I MUST FAST ,btw S.A.T??? or it is reserved?

Neospelet
01-01-2013, 11:00 PM
Well the new guys is Neo XD
D: Wait but my Tryout was rush D:.... Why did you choose meeeh D:

Op34
01-01-2013, 11:01 PM
=Chaster= :
Well S.A.T told me to not reserved him :/ I don't know why :)

Neospelet:
So your telling me you don't want to be in my clan? :)

=Chaster=
01-01-2013, 11:06 PM
it rushed ,but it's very good ,neo :3

Neospelet
01-01-2013, 11:09 PM
=Chaster= :
Well S.A.T told me to not reserved him :/ I don't know why :)

Neospelet:
So your telling me you don't want to be in my clan? :)
:3 you should keep it a secret that I was the 3rd man >.> psssssssshhhhhhh

RF.Kira
01-01-2013, 11:09 PM
Just make sure you don't troll Neo. He is very sensitive. LOL.

=Chaster=
01-01-2013, 11:10 PM
:3 you should keep it a secret that I was the 3rd man >.> psssssssshhhhhhh

Sooodeska???~ <Op Maybe know

Op34
01-01-2013, 11:16 PM
I Do know :D and you are so post to be the last man of are clan XD

Neospelet
01-01-2013, 11:18 PM
OP and Sura love me <3 no homo

RF.Kira
01-01-2013, 11:28 PM
I give it 1 week maybe less for this clan to be #1 in the south

Dont be so suree >:3

Neospelet
01-01-2013, 11:35 PM
Dont be so suree >:3
Good Game .. Sure Ball :/... 1st Clan... :3

RF.Kira
01-01-2013, 11:41 PM
Check the views. Chaoz has more views.

Op34
01-01-2013, 11:41 PM
OP and Sura love me <3 no homo
Dude I told you to knock the gay sh*t up >:I
plus I joined you because we want to help you became a nice animator dude -_-
This Is Serious Dude No Joke

RF.Kira
01-01-2013, 11:45 PM
LOL he was always like that. Gay shit. Just don't make a fuss about it. He's really soooo sensitive.

=Chaster=
01-01-2013, 11:46 PM
save one spot for me please ,today ,i will send you ,okay?

Op34
01-01-2013, 11:57 PM
OK =Chaster= just be hurry

=Chaster=
01-02-2013, 12:04 AM
OP and Sura love me <3 no homo
what did i say??? ,Exquisite Gayslinger ,oooh...

Op34
01-02-2013, 12:17 AM
It's OK dude just........ ignore it

Kronozs
01-02-2013, 12:22 AM
Just make sure you don't troll Neo. He is very sensitive. LOL.

I did that a while ago ... the good thing he didn't get mad at me <_<

and also ...


LOL he was always like that. Gay shit. Just don't make a fuss about it. He's really soooo sensitive.

This is what I hated on him too ... he brags ALOT, really alot, but he doesn't want ppl to do the same on him .. wtf? I can't understand what running on his mind, he have bad manners, well kinda
No offense but this is the truth

=Chaster=
01-02-2013, 12:26 AM
yeah ,he is very sensitive :3

RF.Kira
01-02-2013, 01:14 AM
I did that a while ago ... the good thing he didn't get mad at me <_<

and also ...



This is what I hated on him too ... he brags ALOT, really alot, but he doesn't want ppl to do the same on him .. wtf? I can't understand what running on his mind, he have bad manners, well kinda
No offense but this is the truth
LOL bro :3 I know what you mean.

Op34
01-02-2013, 04:34 AM
anyway there going to be a new guy soon so I'm going to update the clan again :)

Neospelet
01-03-2013, 02:00 AM
I did that a while ago ... the good thing he didn't get mad at me <_<

and also ...



This is what I hated on him too ... he brags ALOT, really alot, but he doesn't want ppl to do the same on him .. wtf? I can't understand what running on his mind, he have bad manners, well kinda
No offense but this is the truth
Lol want me to give a bad name bro ? I've never been talk to you in that manner,want me to SS all of our conversation? We can do this to a one on one on *Sweetopia room you know :3

Edit: Anyway after this issue you can leave now :/ I don't need you anyway..

Op34
01-03-2013, 06:06 AM
MW Update:

OK guys I manage to recover all our images except the Clan menu because Fileize is down
so that's our info for know

More Update Coming Soon.

S.A.T
01-03-2013, 07:25 AM
Well shit.. maybe by the time i return in SP in Feb or march.. i think this clan is gonna be full.. <_<




=Chaster= :
Well S.A.T told me to not reserved him :/ I don't know why :)

Neospelet:
So your telling me you don't want to be in my clan? :)

and Op34.. i didn't say anything about you not reserving me a spot nor you didn't asked me about it.. or is it just that i forgot?
anyways, if youre gonna ask me about reserving me a SPOT>. then FUCK YEAH!!.. but if there are any members eager to join the clan.. thats fine.. go ahead and let them join.. it may take awhile for me to improve plus its better to have full members in the clan to make the clan more awesome!! :D

Op34
01-03-2013, 03:31 PM
and Op34.. i didn't say anything about you not reserving me a spot nor you didn't asked me about it.. or is it just that i forgot?
anyways, if youre gonna ask me about reserving me a SPOT>. then FUCK YEAH!!.. but if there are any members eager to join the clan.. thats fine.. go ahead and let them join.. it may take awhile for me to improve plus its better to have full members in the clan to make the clan more awesome!! :D
Well I did ask you about reserving a spot at FB when you left and you said "Baka Malugi Ako" XD so since you change your mine why not :) and let me see what i can do :D

Kronozs
01-03-2013, 04:03 PM
Well shit.. maybe by the time i return in SP in Feb or march.. i think this clan is gonna be full.. <_<





and Op34.. i didn't say anything about you not reserving me a spot nor you didn't asked me about it.. or is it just that i forgot?
anyways, if youre gonna ask me about reserving me a SPOT>. then FUCK YEAH!!.. but if there are any members eager to join the clan.. thats fine.. go ahead and let them join.. it may take awhile for me to improve plus its better to have full members in the clan to make the clan more awesome!! :D

He could just reserve u a spot until the clan gets 5 members and u improve ... but if u didn't improve until it gets 5 members, well idk about them if they will reserve one for u

=Chaster=
01-03-2013, 07:28 PM
btw ,this clan is already have 5 members .-. ,its just because of fileize

=Chaster=
01-04-2013, 03:03 AM
oh ,sorry ,its still four ,i think kronozs is really a clan member .-.

Neospelet
01-04-2013, 05:01 PM
Dangerous Soul Collect
Critical Expolosion
SURA STRIKE
where are you guys? :/

Rexy
01-04-2013, 07:10 PM
look like neospelet join new clan huh GL :D to you and this clan

Op34
01-04-2013, 10:15 PM
Thanks Lord ... :D

MetalOxide
01-05-2013, 03:12 AM
Dangerous Soul Collect
Critical Expolosion
SURA STRIKE
where are you guys? :/

ragnarok huhuhu, sounds nice to me

=Chaster=
01-05-2013, 08:14 AM
ragnarok huhuhu, sounds nice to me

lol vernds ,you mean ASURA Strike ? lol

S.A.T
01-05-2013, 07:37 PM
booyaahhh!! i now had an idea for my RHG.. i got the names and powers.. now all i need to do is to write the story of my RHG.. maybe in FEB ill be coming back.. :D
and yeah.. from what Lord agung said.. GL again with the clan.. :D

=Chaster=
01-05-2013, 07:45 PM
Nice ,sat

neckromorph
01-05-2013, 08:04 PM
booyaahhh!! i now had an idea for my RHG.. i got the names and powers.. now all i need to do is to write the story of my RHG.. maybe in FEB ill be coming back.. :D
and yeah.. from what Lord agung said.. GL again with the clan.. :D
you forgot the demo

S.A.T
01-05-2013, 08:08 PM
you forgot the demo

Yeah.. what he said.. ^ ^

Op34
01-05-2013, 09:36 PM
MW Update:

Change all The image Mw has a new look :D

More Update Coming Soon.

=Chaster=
01-05-2013, 09:49 PM
the older flag is better ,i think

neckromorph
01-05-2013, 09:50 PM
both flag look good

Neospelet
01-06-2013, 01:37 AM
I like this one a lil darker . ..

Rexy
01-06-2013, 02:19 AM
both flag look good
i agree with you both flag look good

Op34
01-06-2013, 02:21 AM
Streaming:

http://www.livestream.com/op34

Hope you guys can join me :D

Neospelet
01-06-2013, 03:17 PM
*^* I wanna have a minor Weeklies...

SpeedoX
01-07-2013, 05:02 AM
Dude Mayi join here When i quit in the saints

MetalOxide
01-07-2013, 05:07 AM
of course u can, but u should make a tryout XD

SpeedoX
01-07-2013, 05:09 AM
yeah i know

Rexy
01-07-2013, 05:15 AM
so you quit saints to join this clan huh :/ well GL buddy :D hope you in

Op34
01-07-2013, 05:18 AM
OK guys I'll be Updating The clan soon we have a new member :D

Neospelet
01-07-2013, 05:24 AM
Y U NO PUT ME IN MENU? ;n; anyway can I vote too if someone is in or not?

paul2000
01-07-2013, 06:21 AM
i em entri moswan ted :)

MetalOxide
01-07-2013, 06:34 AM
i em entri moswan ted :)

make a tryout first

Op34
01-07-2013, 03:38 PM
MW Update:

Right! Fileize is back and our menu is updated

More Update Coming Soon.

Lawl
01-07-2013, 04:45 PM
Hi guys, just so you know i havent made that much progress on my tryout but if you want to see it so far i can show it. By the way i find it weird that Op who was in the military is now in a clan called Most Wanted. xP

MetalOxide
01-07-2013, 07:20 PM
finish your tryout first, there's more plenty of time to finish your tryout :D

Lawl
01-07-2013, 07:27 PM
Alright lol ^.^

Neospelet
01-07-2013, 09:43 PM
GL with the trouts guys...

S.A.T
01-07-2013, 10:40 PM
my guess was right.. the CLAN will be full before i come back.. <_<.. best wishes with the clan though.. GL. :D

Op34
01-08-2013, 12:47 AM
Lawlipop:
hehe Well let's just say that Op did something unsuspectedly that made him wanted :)

S.A.T:
Thanks dude :D

Neospelet
01-08-2013, 02:35 AM
OOOOPPPPP why I only have one pose? ;n;

=Chaster=
01-08-2013, 02:37 AM
lol ,poor vernds XD

Op34
01-08-2013, 02:37 AM
MW Update:

We Have A New Member Welcome dude :D

More Update Coming Soon.

=Chaster=
01-08-2013, 05:25 AM
at last im getting into this clan XD

MetalOxide
01-08-2013, 06:22 AM
yeah dude welcome btw :D

Neospelet
01-08-2013, 07:08 AM
Anyway... I will not post anything in the clan page maybe for a month...

=Chaster=
01-08-2013, 07:47 AM
why ? ,vernds

Lawl
01-08-2013, 08:27 AM
Congrats Chaster! ^.^

@Op34 :o i wonder what he did

Neospelet
01-09-2013, 03:50 PM
Ha-How's it going bros my name is PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWDIE.. ..Hey Vernd here O.o So how's school?

Lawl
01-10-2013, 05:02 PM
School is pretty good so far ^.^, and btw are there going to be a date due for tryouts?

Neospelet
01-10-2013, 09:04 PM
Not really Unless there's one spot left :3.

MetalOxide
01-11-2013, 07:04 AM
still no due date for tryout :D

Neospelet
01-11-2013, 07:13 AM
still no due date for tryout :D
Wow this made the Page so active :3.

MetalOxide
01-12-2013, 07:33 AM
i guess not lol, lets make weeklies?

Lawl
01-12-2013, 01:05 PM
dang, my tryouts taking me so long xP

Neospelet
01-12-2013, 05:33 PM
i guess not lol, lets make weeklies?
Yup . . . But the Leader saaaay Noooooooooo not yet we should be complete first.... (/_.)

Op34
01-12-2013, 11:19 PM
Well Since we're still waiting for some members let start the joint :D
What do you guy's think? :)

Neospelet
01-12-2013, 11:33 PM
Well Since we're still waiting for some members let start the joint :D
What do you guy's think? :)
It's up to you...

Op34
01-12-2013, 11:35 PM
hehehe OK Let's Do It :)

neckromorph
01-13-2013, 01:58 AM
i guess not lol, lets make weeklies?
let make some sig :D

=Chaster=
01-13-2013, 01:58 AM
Yes, i agree, lets make some sigs ,and btw ,what kind of joints?

Op34
01-13-2013, 04:48 AM
what kind of joints?
i was thinking about making a weeklies Chaster :)

flamr
01-13-2013, 06:08 AM
I guess I am trying out for this clan then. Nice clan and I hope to give you a tryout soon.

MetalOxide
01-13-2013, 06:14 AM
I guess I am trying out for this clan then. Nice clan and I hope to give you a tryout soon.

we hope that u submit your tryout soon, thank u btw :D

Neospelet
01-13-2013, 06:32 AM
Any of your RHG wants to be in my PewDiePie tribute animation? No hater please and Bro Armies Only. . .

MetalOxide
01-14-2013, 06:08 AM
sura wants to be in that tribute, i guess?

=Chaster=
01-14-2013, 06:13 AM
me too,:) i think.

Lawl
01-14-2013, 09:46 PM
Mind if i show you guys a preview of my tryout? (im fighting sura) :)

Op34
01-15-2013, 12:58 AM
Sure dude it's ok :D for me :)

Neospelet
01-15-2013, 03:51 AM
Where's the weekly? O.o

Op34
01-15-2013, 03:59 AM
MW Update:

Weekly Update:
Parkour Or Free Running (http://www.youtube.com/watch?v=3GPP1YGh8B8)
Note: This is a Link of What are we going to do in our weekly

OK Guys Our 1st Weekly Is Up So Good luck guys

More Update Coming Soon.

MetalOxide
01-15-2013, 05:06 AM
Mind if i show you guys a preview of my tryout? (im fighting sura) :)

show it to us :D

=Chaster=
01-15-2013, 05:06 AM
parkour .-. okay

Op34
01-15-2013, 05:11 AM
What's the matter Chas. is there some thing wrong? :)

MetalOxide
01-15-2013, 05:21 AM
he hates to animate free run thingy, i think?

=Chaster=
01-15-2013, 05:33 AM
lol , just how i made the background XD

Lawl
01-15-2013, 08:24 AM
mmmk bros, here it is: http://www.fileize.com/view/7b6e7281-dcd/ [Still not yet done]

Op34
01-15-2013, 03:33 PM
here it is: http://www.fileize.com/view/7b6e7281-dcd/ [Still not yet done]
Shot dude. looking good so far :D

Lawl
01-15-2013, 04:17 PM
Thanks ^.^

=Chaster=
01-16-2013, 12:50 AM
thats cool :)

MetalOxide
01-16-2013, 02:08 AM
wow! nice dude :D

Lawl
01-16-2013, 09:26 AM
lol thanks guys, i appreciate it! :D

flamr
01-16-2013, 01:30 PM
I prob won't make a tryout. Gonna start another project.

m0ntana
01-16-2013, 03:23 PM
nice clan. got a irc?

Op34
01-16-2013, 03:31 PM
Sorry m0ntana we don't :/

Lawl
01-16-2013, 04:17 PM
dang, i dont even have an irc account ._.

Neospelet
01-16-2013, 04:42 PM
This will be my last post for now since I'm in a school competition for 1 week...So yeah.. good luck guys.

m0ntana
01-16-2013, 07:33 PM
Well Op, nice clan... I actually might be join if I leave my clan. If I do, I might get a friend to tryout.

Lawl
01-16-2013, 08:02 PM
well sucks for your friend, but i MUST get the spot. lol jk, goodluck to other tryouts though

m0ntana
01-16-2013, 08:12 PM
You forget there is 2 spots open and 2 of us :P

Lawl
01-16-2013, 08:22 PM
So IF you leave your clan its going to be 3 of us. lol

Op34
01-17-2013, 01:04 AM
Waw This is great thanks guys and good luck to your tryouts :D

oh And BTW how's your weeklies going guys? :)

Colonel-EX
01-17-2013, 02:43 AM
montana why would you leave ur clan? -.-

MetalOxide
01-17-2013, 06:22 AM
that's what am talking about :D

=Chaster=
01-17-2013, 06:43 AM
yes ,why should one betray his/her own clan .-.?
@op34 going smoothly , And lazy XD Must get rid of this laziness

Lawl
01-17-2013, 08:12 AM
well its his choice, i guess.

m0ntana
01-17-2013, 10:05 AM
It's good to change. I'm also not sure if I'm leaving yet. And... My clan is kinda unactive. Weeklies are barley done.

Op34
01-17-2013, 03:38 PM
Oh I see well i really don't want to think that this clan is stilling other members from another clan so if it's your choice to be with us so I Am gladly to accept you :) but please don't let them think that MW i stilling Clan members from another clan :/

m0ntana
01-17-2013, 04:01 PM
you all forgot.. I said I might be leaving my clan..
also don't worry, nobody will think your stealing members. its my choice.

Lawl
01-17-2013, 04:46 PM
Why would they think your stealing members? lol, and btw IF u do leave ur clan, i wish u goodluck on trying out for this clan bro.

m0ntana
01-17-2013, 04:52 PM
thank, u to.

=Chaster=
01-17-2013, 05:55 PM
op ! teach me how to make a button that linked to a website ,in the livestream ,i already try youtube tutorial ,tatsukeru! T_T ,btw goodluck if you want to tryout ,monta :) and when the sig is finished ? ,btw make sure it is neat XD

Op34
01-18-2013, 01:00 AM
Why would they think your stealing members?
Well it's because that the guys that already have a clan decided to quit their clan just to join us, that or i'm just thinking to hard XD

=Chaster=:
Well I can only do scene to scene buttons i can't do Scene to website sorry :/

Colonel-EX
01-18-2013, 08:40 AM
i have a cross examination for u montana just for making stuffs clear haha:

what if when ur in this clan and this goes inactive for a while? would you look for another clan again?

you might think this is a better clan than u have b4? what if you find a more better clan would you leave and join that clan?

dont you think when you leave on your previous clan would it be a sign of betrayal? you will lose trust in more people specially ur clan members b4..

just wanna ask you this montana maybe u can reflect with these and think first b4 joining a clan but as you said its ur choice too and am respecting that so do i idolized this clan and its leader op ^_^

=Chaster=
01-18-2013, 09:10 AM
yes i agree ,i think , just think about it first,
i have a cross examination for u montana just for making stuffs clear haha:

what if when ur in this clan and this goes inactive for a while? would you look for another clan again?

you might think this is a better clan than u have b4? what if you find a more better clan would you leave and join that clan?

dont you think when you leave on your previous clan would it be a sign of betrayal? you will lose trust in more people specially ur clan members b4..

just wanna ask you this montana maybe u can reflect with these and think first b4 joining a clan but as you said its ur choice too and am respecting that so do i idolized this clan and its leader op ^_^

m0ntana
01-18-2013, 09:56 AM
i have a cross examination for u montana just for making stuffs clear haha:

what if when ur in this clan and this goes inactive for a while? would you look for another clan again?

you might think this is a better clan than u have b4? what if you find a more better clan would you leave and join that clan?

dont you think when you leave on your previous clan would it be a sign of betrayal? you will lose trust in more people specially ur clan members b4..

just wanna ask you this montana maybe u can reflect with these and think first b4 joining a clan but as you said its ur choice too and am respecting that so do i idolized this clan and its leader op ^_^

mmmm... good point. but I'm not the only person who leaves clans, other people leave clans also.

Op34
01-18-2013, 02:46 PM
i have a cross examination for u montana just for making stuffs clear haha:

what if when ur in this clan and this goes inactive for a while? would you look for another clan again?

you might think this is a better clan than u have b4? what if you find a more better clan would you leave and join that clan?

dont you think when you leave on your previous clan would it be a sign of betrayal? you will lose trust in more people specially ur clan members b4..

just wanna ask you this montana maybe u can reflect with these and think first b4 joining a clan but as you said its ur choice too and am respecting that so do i idolized this clan and its leader op ^_^
This is what's running thru my maid :) but if you guy's decided to leave this clan I'm making sure that you guys aren't leaving without any last part or something to do :)

m0ntana
01-18-2013, 03:20 PM
okay its official. I'm working on my tryout now. I hope to get in.

Edit:
Sorry op, but I've decided to stay in my clan. If I do have any reason to leave one day though, this is the place I'll have my eye on.

Lawl
01-18-2013, 05:48 PM
Dang, btw montana if u see this can u link me to ur rhg page?
Edit: Nvm xP saw ur sig

Op34
01-18-2013, 08:40 PM
OK m0ntana guest I'll see you around :)

Colonel-EX
01-18-2013, 11:33 PM
sup op hows it goin in here ^_^

Op34
01-19-2013, 01:48 AM
looking good so far make our 1st weekly :)
and MetalOxide has done his part :D
Nice Dude XD

Law
01-19-2013, 02:07 AM
Gimme Some Clan Support Sigs NAO!!!!!
or do i have to make em ಠ_ಠ

Op34
01-19-2013, 02:15 AM
Well Luffy. MetalOxide is in charge Of the sigs and his still thinking of a nice design for it so let's give him some time :)

MetalOxide
01-19-2013, 02:17 AM
Gimme Some Clan Support Sigs NAO!!!!!
or do i have to make em ಠ_ಠ
just chill dude :D

Colonel-EX
01-19-2013, 02:19 AM
i want a sig tooo hahahaha

=Chaster=
01-19-2013, 07:52 AM
can i help making sigs ? :) op?

MetalOxide
01-19-2013, 08:03 AM
i just need some ideas XD

i mean the backgrounds XD

Colonel-EX
01-19-2013, 09:14 AM
i have an idea bcuz of ur clan is most wanted why not make sigs like wanted poster just an idea hahaha

Op34
01-19-2013, 02:49 PM
=Chaster=:
sure you can help man :)

Colonel-EX:
Yeah That's a nice idea