PDA

View Full Version : Rocket Boots



Etch
05-30-2008, 11:30 AM
http://antiup.net/view/1979/

:]

Mcteks
05-30-2008, 11:35 AM
omg you can ease O_O
lol
awesome man, very smooth, i liked the walking and the lead up to the jump, very sexy.
and the effects were *mwah*
<3

SSOutPhase
05-30-2008, 11:39 AM
What was that pause for? I love your style man, you gotta make a collab or your shorts or a full anim or somethin.

fuppy
05-30-2008, 11:42 AM
o_O That was mighty awesome!
Great easing and particles! Your getting alot better dude!
KEEP IT UP :D

Etch
05-30-2008, 11:56 AM
:o

I be flattered.

Yeah, i'm going to do a couple of more of these and maybe make a full length animation with music and such.

T Man
05-30-2008, 12:59 PM
finally, smoothness/easing.

yay.

Tronika
05-30-2008, 01:35 PM
I like it :Happy:

demon30
05-30-2008, 02:42 PM
NNNNNNIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEE
all i can say =) that's really sexy, and smooth.
I'm amazed ^,,^

Karthago
05-30-2008, 05:12 PM
i didnt like the part when he crashed the "wall"

rest was very good!