PDA

View Full Version : Rhg Asakura vs Jiricks



Asakura赤
05-11-2013, 07:11 PM
http://i.imgur.com/BJVXyPX.png
Yh, flash forfeited due to flash problems so its a win to me, i made a shit ending because we quit when i was still animating.

http://www.fileize.com/view/03d47366-fbd/

and again sorry its so rough and not been tweeked, also because of the super shit ending.

Sans
05-11-2013, 08:59 PM
cool dude i really liike it :D

WizardKnight
05-12-2013, 05:00 AM
Wow nice!

Asakura赤
05-12-2013, 05:55 AM
thanks i liked it tbh :L accept from the ending of course.

Op34
05-12-2013, 06:02 AM
Waw Bro this is cool man :D

exceld
05-12-2013, 07:54 AM
WHY?! FLASH!! WHY?!?! DO YOU QUIT!!?! Oh.. ;n; Anyway, your anim is smooth lol :) But, better you put some tween on the end of the part lol... Pretty good :) no angles lol... XD

neckromorph
05-12-2013, 08:19 AM
day to the day i do some thing but why today every thing i watch is so naruto

AhdoMatic
05-12-2013, 08:34 AM
Umm. The ending wasn't that shitty lol
Very nice anim tho :D

Asakura赤
05-12-2013, 08:35 AM
thanks buut.... it really is xD

storyoftheyear1
05-12-2013, 09:32 PM
Really cool anim bro :) the ending isn't THAT crappy lol

exceld
05-12-2013, 09:48 PM
Really cool anim bro :) the ending isn't THAT crappy lol

NO! The ending is too bad.. No movement... Better he put a motion tween on there lol.. There's no any fluidity on the anim at the end.. so it's bad... XD

quinsilva
05-12-2013, 10:18 PM
pretty nice job and it always sucks when the other person doesn't finish

Fordz
05-13-2013, 09:51 AM
I'd say one of the coolest parts is the ending. It had the feeling that you really killed the opponent, although it needs to be fixed.
That's all I'll say, you didn't ask for criticism. So yeah, overall good. 6.5/10

Asakura赤
05-13-2013, 12:10 PM
thanks xD and yeah thanks fordz, it really does need to be fixed.

_SAVY_
05-14-2013, 05:07 PM
Hi c: you would have won .. The Ending would be really Epic with tweens

Asakura赤
05-15-2013, 07:00 AM
aha bro!^_^ and yh that would be a good idea

DuckBeak
05-15-2013, 11:46 AM
Woah, smexeh. I think your detesting of that ending is a little overexaggerated lol