PDA

View Full Version : Sk8r B0i is complete. [CCD]



Cicada
06-12-2008, 12:02 AM
Yes, this is my voice.

http://antiup.net/view/3669/

UP ON NEWGROUNDS: http://www.newgrounds.com/portal/view/443901

Etch
06-12-2008, 12:09 AM
That was very entertaining.

Why skateboarding really has such a bad reputation, because of posers like them.

So sad.

quake
06-12-2008, 12:53 AM
Haha, awesome. I'm gunna watch this again. This kinda inspired me. Now I'm just missing an idea.

Lixu
06-12-2008, 10:23 AM
skateboarders are just plain show-off

Spazmodan
06-12-2008, 10:27 AM
Yeah, because it's not easy. Once you get something down that you've been trying for a long time...hell yeah show it off. Anyways, funny animation.

Cicada
06-12-2008, 05:27 PM
Yeah, because it's not easy. Once you get something down that you've been trying for a long time...hell yeah show it off. Anyways, funny animation.

But they can't land tricks

_slanted_
06-12-2008, 05:51 PM
you know just adding color would have help with your ng rating alot, funny tho i liked it.

Spazmodan
06-12-2008, 06:04 PM
But they can't land tricks

Then they aren't very good, lmao. They should give up skateboarding immediately.