PDA

View Full Version : Shaking off rust because fuck actually trying to do something great.



Nitroxide
06-14-2013, 04:14 PM
yeah. i made like, 4 rust thingies to see the changes in meh. idk yet :3

http://dude1808.deviantart.com/art/Rust-3-376396712

http://dude1808.deviantart.com/art/Rust-3-4-377833155

http://dude1808.deviantart.com/art/Smack-3-377872475

http://dude1808.deviantart.com/art/Trying-SO-MUCH-RUST-3-377981796

yeah. stuff...

FL-Nordin
06-15-2013, 06:12 AM
you are really good at showing the force
and smoothness and other stuff :)

Asakura赤
06-15-2013, 06:14 AM
nice, the seconds anim was kinda of weird tho..

Nitroxide
06-26-2013, 05:08 AM
thx :3