PDA

View Full Version : Not Dead :DD



Nitroxide
10-29-2013, 03:45 PM
blah blah blah school blah blah blah girlfriend(s) blah blah blah work.
You've heard it all b4
here's some shit. ;3


http://www.filz.us/view/9087dbfa-d7f/
http://www.filz.us/view/bab12170-ebf/ (still not done omg)
http://www.filz.us/view/abc44f87-0c1/
http://www.filz.us/view/4da60d61-d5c/
http://www.filz.us/view/65413087-c15/

^
just some stuff

i could legit just like, link everything on filize lol. IVE BEEN ANIMATING ALOT BUT AT SCHOOL. I CANT POST FROM DER AND MY FILESZ BE HUR

Cyriztz
10-29-2013, 04:22 PM
Awesome job dude! I especially love that full body double kick and the close up one x")

Btw
Glad your not dead!