StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!
No More Results

490 Visitor Messages

  1. View Conversation
    We can do Skype or Hangout chats if you want ;D
    Lol no, sorry XD Apparently I goy interested on BSE (Best Sequence Execution) more for now - as my opponent got busier and my laptop broke .n. ooh, you did? Thaanks XD Got super low score but that shouldn't stop me for making more entries (if I can).
    Hope you too man! Good luck with your life
  2. View Conversation
    Mo-movie? *o* How long? What will it be about? Is there antagonist? And so many questions xox still, you're doing it with your team too. Must be a handy job once you get the hang with 'em. You can do it~
    Lol XD nah, just a short technical incidence that must be done. Everything's OK now, I'd rather focus onto this RHG fight before uni starts again.
    Haha, hope you can wait XD still a long process and all. Here's a screenie: http://i.imgur.com/CqXOAWl.png it'd be on a frame for this BG I'm doing though, it's not the anim XD but I'm pretty much proud of it for a 30 mins attempt.
  3. View Conversation
    Eeey, now that's the news you didn't tell me. Dang brah you're at a studio now?!
    Everything is going well here. Was having a slight academic problem but it's settled now so that I can focus on the RHG battle I'm working on now. What you're up to?
  4. View Conversation
    I heard you got a problem logging in here (Mark posted a thread about it). Glad to see the problem got solved ^u^ howdy.
  5. View Conversation
    Well good news: I finished it you'll get the look later once the collab's released~ [or check your Skype, I'll send you a link there XD]
  6. View Conversation
    I'm thinking about Visa or MasterCard account. Do they work as same as the one you talked about there? Somewhat I prefer my parents' guidance and accompany haha...

    Lol dude, I'm no doc XD Everybody's fine here, currently at cousin's house for holidaying (plus doing a collab entry that I hopefully can finish).
  7. View Conversation
    Lol dude XDD Was going to ask about that TEEO stuff but never mind.
    Also duude, I could just make the credit card registration by myself if I knew how to :/

    How are ya?
  8. View Conversation
    an extension would be nice, this is the only way i can get a hold of you bc your inbox is full. so ya by months end sounds good to me
  9. View Conversation
    Oh yes, I saw your reply there and I appreciated that. And it's all no probs (lol XD)

    What. You don't have to. I think you already prioritized what's the best to you :3 It's OK, really.
    lmao, alright alright XD

    As for the Sketchbook Pro, yeah I used to want one but it needs a credit card while I don't have one yet :/ I'll try to get one soon with my phone credit if possible.
  10. View Conversation
    HAPPY BIRTHDAY you great artist youuuuuu <3

    Yeees, good times :') and then you went rather inactive and sometimes I think it's a good thing 'cause you prioritize what's important to your life the most than anything. So salute ya for that. (And no, I already forgot my used-to-be-a-mod purpose or something like that lmao)

    And yeaaah, that's what I'm talkin' about! I'll look forward to see your stuff ^o^

    Not like I'm going to spend one anytime soon haha, since I still don't have any Visa/MasterCard yet. Maybe someday (and I sure am ^^)
    [Check ur skiiepeee, i sent u ur gift~]
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 490
Page 1 of 49 1234511 ... LastLast
Page 1 of 49 1234511 ... LastLast
About Anime Vishal

Basic Information

Date of Birth
July 13
About Anime Vishal
Biography:
hey guys!!
i'm not an animator by profession, but i feel much better while doing it.It takes me into a new world.I like making good friends and being a good friend.So hope i get good friends here :)
i animate fullbody as well as stickfigures. so will be posting my works here.
Oh i'm a not bad artist as well
HAVE A GOOD DAY ^-^
Location:
India
Interests:
animating,drawing,listening to songs.....
Occupation:
university student in progress

Contact


This Page
http://forums.stickpage.com/member.php?171583-Anime-Vishal&s=2a8846baa21785ed19a5765d7ced1c59
Instant Messaging

Send an Instant Message to Anime Vishal Using...

Statistics


Total Posts
Total Posts
429
Posts Per Day
0.25
Visitor Messages
Total Messages
490
Most Recent Message
04-22-2016 06:01 PM
General Information
Last Activity
04-22-2016 02:45 AM
Join Date
12-09-2012
Referrals
2

60 Friends

  1. acutelatios acutelatios is offline

    The Cutest Latios

    • Send a message via Skype™ to acutelatios
    acutelatios
  2. Alien Alien is offline

    memeber

    • Send a message via Skype™ to Alien
    Alien
  3. Andrewgho Andrewgho is offline

    Small as Cell

    Andrewgho
  4. anthonyfira anthonyfira is offline

    Got a gun right here...

    anthonyfira
  5. Ashish9 Ashish9 is offline

    wait-what?!

    Ashish9
  6. AsiLucian AsiLucian is offline

    Dreamer

    • Send a message via Skype™ to AsiLucian
    AsiLucian
  7. Balance Balance is offline

    I can't deal with this...

    • Send a message via Skype™ to Balance
    Balance
  8. Camila Camila is offline

    Police Girl

    Camila
  9. Chinmay Chinmay is offline

    GK

    Chinmay
  10. clawdeanekiller clawdeanekiller is offline

    now usng my MoonFlower ac

    clawdeanekiller
Showing Friends 1 to 10 of 60
Page 1 of 6 12345 ... LastLast