StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!

Search:

Type: Posts; User: ZABI

Page 1 of 117 1 2 3 4

Search: Search took 0.35 seconds.

  1. Ok, so this is actually a bit ridiculous. It's...

    Ok, so this is actually a bit ridiculous. It's been over 2 weeks. What's going on?? :/
  2. I mean he (Hitman) does have a point, but no...

    I mean he (Hitman) does have a point, but no point in getting all riled up. Just gotta wait at the end of the day. Hope things are well with whoever is managing this. Looking forward to the results!
  3. Replies
    5
    Views
    994

    Oh yeah the school is pretty interdisciplinary in...

    Oh yeah the school is pretty interdisciplinary in general so I'll get into every field regardless. I'm actually starting my first year in moving image/animation so, I'll see how that goes
  4. The suspense, oh my god lmao

    The suspense, oh my god lmao
  5. I hope so lol. Now we just wait I guess

    I hope so lol. Now we just wait I guess
  6. Replies
    5
    Views
    994

    It's been going dude, a lot has changed. on my...

    It's been going dude, a lot has changed. on my way to college for fine arts at SAIC. Growing a stronger following on social media. stuff like that. How about you?

    I'm glad you're still animating!
  7. Thanks man! I doubt I'll place lol, but I'm more...

    Thanks man! I doubt I'll place lol, but I'm more thankful for the opportunity
  8. I just finished lol. I'm so happy. I finally...

    I just finished lol. I'm so happy. I finally finished my first "full length"
  9. I'm so close guys! I'm actually gonna finish this...

    I'm so close guys! I'm actually gonna finish this one! What timezone is deadline? I'm EST so 10 o'clock pm rn for me
  10. Still working!! Almost done!

    Still working!! Almost done!
  11. Replies
    1
    Views
    846

    update. screenshots...

    update. screenshots
    https://image.ibb.co/movZnv/Screen_Shot_2017_07_04_at_1_52_46_AM.png
    storyboard
    https://image.ibb.co/mAJ9LF/Screen_Shot_2017_07_04_at_1_52_58_AM.png
    background
  12. Replies
    5
    Views
    994

    the boy is back

    the boy is back
  13. Replies
    1
    Views
    846

    SPAC Beginners Unconventional Weapons | ZABI

    My entry is taking place inside a guy's house for the most part. I will update this page as I progress.

    My chosen weapons.
    Fire Extinguisher
    Table

    That is all for now lol

    Full disclosure,...
  14. A table and a fire extinguisher.

    A table and a fire extinguisher.
  15. Replies
    60
    Views
    11,420

    WITH 6 MINUTES TO SPARE XO ...

    WITH 6 MINUTES TO SPARE XO

    http://unboundexile.deviantart.com/art/COLOR-624987111
  16. Replies
    103
    Views
    21,931

    Please post as soon as possible oxob. I can only...

    Please post as soon as possible oxob. I can only animate during the weekend. School and work is a lot haha
  17. Replies
    103
    Views
    21,931

    http://sta.sh/01rx4l8apxyh Hopefully it isn't...

    http://sta.sh/01rx4l8apxyh
    Hopefully it isn't too late :0
  18. oh cool. Hope you guys whip out something amazing.

    oh cool. Hope you guys whip out something amazing.
  19. Thread: The Undertakers.

    by ZABI
    Replies
    191
    Views
    29,832

    Our clan is the best bro.

    Our clan is the best bro.
  20. Thread: The Undertakers.

    by ZABI
    Replies
    191
    Views
    29,832

    Ayyyy! My joint basically done. Errythang should...

    Ayyyy! My joint basically done. Errythang should be up by the end of tomorrow Waffle!
  21. Thread: The Undertakers.

    by ZABI
    Replies
    191
    Views
    29,832

    I completely forgot after my laptop wouldn't turn...

    I completely forgot after my laptop wouldn't turn back on. I'll get back to you tomorrow.
  22. Thread: Cyn

    by ZABI
    Replies
    11
    Views
    1,896

    Nah I'm definitely gonna use it. I just needed to...

    Nah I'm definitely gonna use it. I just needed to get something up. The Hammitzer will be added when I do an actual update to this guy.

    Oh and don't worry about it, I get it
  23. Thread: Cyn

    by ZABI
    Replies
    11
    Views
    1,896

    I get you. I updated his abilities and weaknesses.

    I get you. I updated his abilities and weaknesses.
  24. Thread: Cyn

    by ZABI
    Replies
    11
    Views
    1,896

    Himm being human does matter. He can still be...

    Himm being human does matter. He can still be killed by lightning and I'm pretty sure humans don't usually have lightning powers. thats why I pointed it out. and its not that big of a deal tbh.
  25. Thread: Cyn

    by ZABI
    Replies
    11
    Views
    1,896

    Don't worry I haven't forgotten. @terroarc...

    Don't worry I haven't forgotten.

    @terroarc thanks and yeah i know
Results 1 to 25 of 2902
Page 1 of 117 1 2 3 4