StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!

Search:

Type: Posts; User: MrRe1gn

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Thread: Mute (MrRe1gn)

    by MrRe1gn
    Replies
    10
    Views
    499

    those who don't know wtf is Cier and that...

    those who don't know wtf is Cier and that stuff... here's the links...

    http://www.hyunsdojo.com/community/
    http://www.hyunsdojo.com/community/viewtopic.php?f=57&t=6215...
  2. Thread: Mute (MrRe1gn)

    by MrRe1gn
    Replies
    10
    Views
    499

    I think I should tell you about the Cier...

    I think I should tell you about the Cier Orphanage....
    you see, Cier is a place for Hyun's Dojo, I mean, a place where all fighters called Duelist compete, just like RHG but bit different, and yeah,...
  3. Thread: Rhg: Raiidex

    by MrRe1gn
    Replies
    5
    Views
    717

    I'm calming... where's the demo?!

    I'm calming...
    where's the demo?!
  4. Thread: Mute (MrRe1gn)

    by MrRe1gn
    Replies
    10
    Views
    499

    Mute (MrRe1gn)

    Mute
    https://orig00.deviantart.net/dbc1/f/2017/284/2/4/mute_pfp_by_mrre1gn-dbq7t49.jpg


    Weapon

    Agenor:
    A sword made of the lightest steel and Cierite. This combination made this ancient...
  5. Replies
    33
    Views
    1,313

    Here are the things: 1. I can see your image...

    Here are the things:

    1. I can see your image is made in paint(maybe?)
    2. Do not use people's video for the demo
    3. Wtf with that extra photo?
    4. I recommend you to download Macromedia Flash 8...
  6. Replies
    2
    Views
    357

    Eeeeeeeeey, it's Dragon! you joined SP? good to...

    Eeeeeeeeey, it's Dragon! you joined SP? good to hear that!
  7. Replies
    67
    Views
    17,759

    No SFX?

    No SFX?
  8. Replies
    148
    Views
    35,731

    2 Fast 4 You

    2 Fast 4 You
  9. Replies
    94
    Views
    24,067

    lel, "Updatiest"

    lel, "Updatiest"
  10. Thread: New here...

    by MrRe1gn
    Replies
    6
    Views
    1,080

    sure!!

    sure!!
  11. Replies
    9
    Views
    2,398

    oh I see, btw what about my RHG? in the...

    oh I see, btw what about my RHG?

    in the signature....
  12. Replies
    9
    Views
    2,398

    uh who?

    uh who?
  13. Replies
    246
    Views
    43,429

    Yeah! I'm in!!

    Yeah! I'm in!!
  14. Thread: Finding a Clan

    by MrRe1gn
    Replies
    3
    Views
    594

    [SERIOUS] Already joined Oxymoron, thx for inviting...

    Already joined Oxymoron, thx for inviting anyway,,,
  15. Replies
    246
    Views
    43,429

    Err, hello? does this clan still alive? ACFH told...

    Err, hello? does this clan still alive? ACFH told me you guys got an empty spot, may I join??
  16. Replies
    11
    Views
    4,900

    Hmm, I've read all the posts over again, and...

    Hmm, I've read all the posts over again, and perhaps, I think you're right, he could've done it better....


    Btw, you're on my hitlist....
  17. Thread: Finding a Clan

    by MrRe1gn
    Replies
    3
    Views
    594

    [SERIOUS] Finding a Clan

    Well, I'm not too good at animating, but I'm getting better, let's get this this straight, I'm finding a "Clan" here, cuz' it's too bored alone.....

    Hope you know what I mean...
  18. Replies
    9
    Views
    2,398

    I was thinking bout' the same thing... ...

    I was thinking bout' the same thing...



    Edit: Add me to the hitlist...
  19. Thread: New here...

    by MrRe1gn
    Replies
    6
    Views
    1,080

    hmm, link me your RHG please?

    hmm, link me your RHG please?
  20. Replies
    45
    Views
    13,500

    Don't forget to add me to the hitlist!!

    Don't forget to add me to the hitlist!!
  21. Thread: Hello.

    by MrRe1gn
    Replies
    1
    Views
    555

    well hello, please read the Rules here:...

    well hello,
    please read the Rules here:
    http://forums.stickpage.com/faq.php

    I'm no mod, just helping you...
  22. Replies
    45
    Views
    13,500

    Nice! looking forward to it........

    Nice! looking forward to it........
  23. Thread: New here...

    by MrRe1gn
    Replies
    6
    Views
    1,080

    well hello, we could be friends, and with RHG...

    well hello, we could be friends, and with RHG read this:

    you can watch Terkoiz's and Hyun's tutorial, you can buy Wacoms or use a mouse, google it......
    use macromedia flash.... or pivot...... or...
  24. Not her voice, the way she talks.... BTW.. ...

    Not her voice, the way she talks....
    BTW..

    how to make a spoiler?


    Nvm:
  25. sounds like a man......

    sounds like a man......
Results 1 to 25 of 123
Page 1 of 5 1 2 3 4