StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!

Search:

Type: Posts; User: Fringo

Page 1 of 35 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  1. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: I was originally around in 05-06 under a...

    I was originally around in 05-06 under a different name.. I'll see if I can remember it.
  2. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: I used to when I was like 13 lol. I'm 20 now.

    I used to when I was like 13 lol. I'm 20 now.
  3. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Wow he got to 31,817 posts... Insane.

    Wow he got to 31,817 posts... Insane.
  4. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: holy shit is 2-D still around?

    holy shit is 2-D still around?
  5. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Close friend of mine was murdered Sunday, I lost...

    Close friend of mine was murdered Sunday, I lost my aunt a month before that, so 2015 has been kicking me in the balls but personally I'm doing okay, been hitting the gym up Monday-Friday, getting my...
  6. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Yeah, I'll just be on the computer and randomly...

    Yeah, I'll just be on the computer and randomly think about SPP and check in on you guys, see who's still kicking it.
  7. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Oh hey guys.

    Oh hey guys.
  8. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: How's everything been?! Can't believe I joined...

    How's everything been?! Can't believe I joined these forums when I was 12.. I'm 19 now, almost 20. Holy shit time flies.
  9. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Hello everyone.

    Hello everyone.
  10. Replies
    105
    Views
    4,558

    I've been really inactive since like 2010 or...

    I've been really inactive since like 2010 or 2011. Ever since then I stop by periodically to say hi and what not.
  11. Replies
    105
    Views
    4,558

    How known is the user above you? 0-10 scale.

    I created this same thread sometime in maybe 2008 or 2009 it lasted quite awhile, multiple pages actually, before it got locked. Considering it's been like 4+ years since then, lets do it all over...
  12. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Hahaha fuck that, I'll just get into acting or...

    Hahaha fuck that, I'll just get into acting or something. Stripping is something that I'd never even think about! :P
  13. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Thank you sir. I'm looking forward to having my...

    Thank you sir. I'm looking forward to having my squeezed genitals shared with you all.
  14. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: I've basically just started so I haven't really...

    I've basically just started so I haven't really traveled anywhere for it. But, I am getting my flight/hotel paid for to travel down to LA (first time I've ever been there) and meet this agent named...
  15. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Thanks bud. Yeah I've always grown up wanting to...

    Thanks bud. Yeah I've always grown up wanting to be in the entertainment business. I love to entertain, and I love traveling places and seeing/experiencing new things. Acting would be amazing, if I...
  16. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Wow. That's really cool. Glad you're getting your...

    Wow. That's really cool. Glad you're getting your health and stuff together. That's what I gotta do actually, stop going on the computer so much, fix my damn posture and start eating better.
  17. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: girls love dem blue eyes man.

    girls love dem blue eyes man.
  18. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: This isn't a modeling pictures.. But it's a...

    This isn't a modeling pictures.. But it's a picture of me. Lol don't mind the mirror selfie :$

    http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/bc584ef4681a11e2820422000a1f97b5_7.jpg


    edit: this...
  19. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Jeeeesus man.. I remember being on here when I...

    Jeeeesus man.. I remember being on here when I was like a kid.. 6 years ago I was 12 years old, shit time really does fly. I'm actually currently about to head out to LA for modeling, I'm meeting...
  20. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Scarecrow.. Shit, you're still around?!

    Scarecrow.. Shit, you're still around?!
  21. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: I'm from 07 so I wouldn't really expect many...

    I'm from 07 so I wouldn't really expect many people to know me haha. It's going good thanks, thought I'd stop by and say hello.
  22. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: So.. How y'all doing?

    So.. How y'all doing?
  23. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Yeah, definitely someone else then. That's...

    Yeah, definitely someone else then. That's shitty.. Thought it was you.




    Lol, I fuckin' love that forum man. How can you guys still stick around here when it's so inactive.. I'd go nuts :|
  24. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: It's just been way too long. I just checked my...

    It's just been way too long. I just checked my posts from 2008. I used the word "noob" a lot, and I thought because I swore that I was so cool. Wow, I was a douche. Sorry guys. I was also like 13 at...
  25. Thread: The Chat Thread

    by Fringo
    Replies
    158,269
    Views
    13,839,105

    Sticky: Probably a couple more posts then I'll go...

    Probably a couple more posts then I'll go inactive for a couple months.. Come back. Wash, Rinse, Repeat.
Results 1 to 25 of 874
Page 1 of 35 1 2 3 4