StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!
Results 1 to 10 of 10

Thread: [SPAC] AGE OF EMPIRE II : REVENGE

  1. #1
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34

    [SPAC] AGE OF EMPIRE II : REVENGE


    Age of Empire II is an old game back in 1999,

    FINISHED

    Spoiler for Log:
    .

    Spoiler for status:


    Spoiler for screenshot:
    Last edited by ArifWalker; 05-24-2017 at 10:03 PM. Reason: Update

  2. #2
    B R I G H T | S T A R exceld's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    1,402
    wew did you make the animation in a phone? Cool! Good luck man

    exceld | excore
    三三三二二一二二三三三


  3. #3
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34
    Quote Originally Posted by exceld View Post
    wew did you make the animation in a phone? Cool! Good luck man
    I make it on Flash 8 :/ which it means I use my Laptop
    Thanks gonna need it
    Last edited by ArifWalker; 04-08-2017 at 03:16 AM.

  4. #4
    B R I G H T | S T A R exceld's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    1,402
    Quote Originally Posted by ArifWalker View Post
    I make it on Flash 8 :/ which it means I use my Laptop
    Thanks gonna need it
    I was joking btw lmao. The screenshots are so small man. I suggest you to make it big, but that's ok if it isn't possible.

    exceld | excore
    三三三二二一二二三三三


  5. #5
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34
    Added some Screen Shot




  6. #6
    Incredible. power fuse0's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Qrrbrbirlbel
    Posts
    1,682
    Things are going to change.

    +1 post


  7. #7
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34
    Another screenshots added



    [/spoiler]

  8. #8
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34
    Update !! Now there is log and I add a few stuffed cruft

  9. #9
    shitpage is cool Loops's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    shut up
    Posts
    686
    we can't see the screenshots, can you make them bigger?
    who cares really lol
    lol move to my site its better anyways, better than this dead place.
    Burntsticks
    Spoiler for *generic spoiler name for obligatory epic rofl quotes :DDdddDddd*:

    Who even reads SP signatures anymore?

  10. #10
    Stupid Animator ArifWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Indonesia, Somewhere around it
    Posts
    34
    Its Finished ,
    Gonna send my entry today

    P.s. gone to fix the screenshot too

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •