StickPage Spring Animation Competition - For Glory: eSports - $5,000 in prizes, 15 placements, $1,500 first prize!
BEGINNER'S StickPage Spring Animation Competition - Unconventional Weapons - $1,000 in prizes!
Page 36 of 36 FirstFirst ... 263233343536
Results 351 to 358 of 358

Thread: Toxigen.

  1. #351
    ★★★★★ Zero's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    ••••••••
    Posts
    4,678
    Weekly #2 (360 camera movement on a model) https://www.youtube.com/watch?v=SmDCGFUIzMk

    Looped version: http://sta.sh/01sz24znatqj


    Eyyy, we seem to be slacking off. Loops, give us the weekly #3 if you please.
    Last edited by Zero; 04-30-2017 at 08:32 AM.




    _____________________________

  2. #352
    spicy meme Loops's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Somewhere you don't wanna know.
    Posts
    670
    pleased to do so fam,sorry on my behalf for not doing my weekly myself
    weekly #3
    acrobatics/parkour
    due date:may 8th
    i'll update the page in a bit

    kys hahahhahha xdd :/
    BurntSticks|FrameByFrame|RHG|DeviantArt|Toxigen

    Spoiler for shit fuck:


  3. #353
    Senior Member S.A.'s Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    India
    Posts
    916
    Yo bros.
    My exams are done, I've time on my hands now woohoo.
    Will start animating all the missed out weeklygens soon.

    What're your statuses?
    •Meet Agmus Flames•

  4. #354
    ★★★★★ Zero's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    ••••••••
    Posts
    4,678
    Investing most of my time in finishing the SPAC eSports competition.

    Woop woop.




    _____________________________

  5. #355
    spicy meme Loops's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Somewhere you don't wanna know.
    Posts
    670
    i've been trying to define myself a style, still looking for one, heh

    kys hahahhahha xdd :/
    BurntSticks|FrameByFrame|RHG|DeviantArt|Toxigen

    Spoiler for shit fuck:


  6. #356
    Senior Member S.A.'s Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    India
    Posts
    916
    Quote Originally Posted by Zero View Post
    Investing most of my time in finishing the SPAC eSports competition.

    Woop woop.
    Cool, I think it's better if you continued the weeklygens after 14 days then.

    Quote Originally Posted by Loops View Post
    i've been trying to define myself a style, still looking for one, heh
    The style of no style should be your style my friend.
    •Meet Agmus Flames•

  7. #357
    spicy meme Loops's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Somewhere you don't wanna know.
    Posts
    670
    you actually have a point there, lol

    kys hahahhahha xdd :/
    BurntSticks|FrameByFrame|RHG|DeviantArt|Toxigen

    Spoiler for shit fuck:


  8. #358
    Senior Member S.A.'s Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    India
    Posts
    916
    My another set of exams are almost done, lol. I'll get a little free time from the next month.
    Btw, do you wanna create a Points System or something? Zero needs to be handsomely rewarded for all the work he's been putting out there, haha.
    •Meet Agmus Flames•

Page 36 of 36 FirstFirst ... 263233343536

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •